0

بازدید : 1465 بار

ایجاد: دوشنبه، 29 ارديبهشت 1393

ویرایش: دوشنبه، 29 ارديبهشت 1393

آموزش زبان روبی نسخه 1.0 ویژه اندروید

آموزش زبان روبی نسخه 1.0 ویژه اندروید
آموزش زبان روبی نسخه 1.0 ویژه اندروید
حجم نرم افزار 0.86 مگابایت
دفعات دانلود 64
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.1 و بالاتر
آموزش زبان روبی نسخه 1.0 ویژه اندروید
توضیحات :
 
آموزش زبان انگلیسی با روبی، روشی جدید و جذاب جهت فراگیری زبان انگلیسی، متد نمایش جمله بعلاوه ابزارها و بازی های آموزشی منحصر به فرد
 
روبی چیست؟
در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روشهایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتا طولانی است. و مهمتر از همه اینکه اکثر روشهای مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث میشود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است.
 
روند آموزش زبان انگلیسی در نرم افزار روبی چگونه است؟
مغز انسان در اثر تکرار یک رخداد قابل تحلیل، برداشت خود را در ابتدا به حافظه کوتاه مدت و سپس در بازه زمانی کوتاهی به حافظه بلند مدت انتقال داده و به اصطلاح ملکه ذهن خواهد کرد. نرم افزار روبی از این قابلیت مغز انسان بهره گرفته و جهت آموزش زبان انگلیسی، از آن استفاده میکند. به این صورت که مجموعه ای ارزشمند از جملات، اصطلاحات روزمره، ضرب المثلها و موضوعات متنوع دیگر، با تکنیکی خاص و زمانبندی قابل تنظیم، در قالب یک رخداد تکرار پذیر به شما نمایش داده می شود و در نتیجه پس از سپری شدن مدت زمان کوتاهی برای همیشه در حافظه بلند مدت مغز شما حک خواهد شد.
 
 
چگونه از روبی استفاده کنم؟
نرم افزار روبی با امکانات و ابزارهای کاربردی بسیاری که در اختیار شما قرار میدهد، در مدت زمان کوتاهی سطح تسلط شما به زبان انگلیسی را به طور چشمگیری ارتقاء خواهد داد. پس تلاش کنید، دقت کنید، فرا بگیرید و از تمامی ابزارهای موجود در نرم افزار استفاده کنید و در این مسیر با روبی همراه باشید. مطمئن باشید که روبی نیز شما را تنها نخواهد گذاشت.
 
 
افزونه های روبی چه کاربردی دارند؟
در کنار روند اصلی آموزش، افزونه های اختصاصی نرم افزار روبی که در چند گروه مختلف (پکیج های آموزشی ، بازی های جذاب مرتبط با روند آموزش، ابزار های کاربردی) به طور مستمر منتشر میگردند و شما را در زمینه ی آموزش زبان و تکنیک های جذاب فراگیری آن، شگفت زده خواهند کرد. لازم به ذکر است که این افزونه ها کاملا اختصاصی طراحی و پیاده سازی شده اند و تنها در محیط نرم افزار روبی قابل اجرا و استفاده خواهند بود.
منبع : rubi.ir
 
   
 
   

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.