0

بازدید : 2866 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 27 خرداد 1393

ویرایش: سه‌شنبه، 11 فروردين 1394

پخش فایل های صوتی با Music Folder Player Full v1.6.4

پخش فایل های صوتی با Music Folder Player Full v1.6.4
پخش فایل های صوتی با Music Folder Player Full v1.6.4
حجم نرم افزار 1.22 مگابایت
دفعات دانلود 241
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
پخش فایل های صوتی با Music Folder Player Full v1.6.4
توضیحات :

 

Music Folder Player Full یکی دیگر از پخش کننده های موسیقی قدرتمند برای اندروید است که موسیقی ها را به صورت پوشه ای لیست می کند. در صورتی که موزیک های خود را پوشه بندی کرده اید، توسط این برنامه می توانید آنها را راحت تر و آسان تر پخش نمایید. توسط این برنامه شما می توانید پیچیدگی های موزیک پلیر های سنگین را که باعث مصرف بیشتر باتری می شوند را کنار گذاشته و به سادگی و فقط با انتخاب فولدر، آهنگ ها آن ها را اجرا کنید. رابط کاربری ساده و کاربردی، اجرا و توقف آسان آهنگ ها، ایجاد و حذف پوشه برای آهنگ ها، حرکت سریع بین پوشه ها، دسترسی سریع به پادکست ها و کتاب های صوتی توسط Seek Buttons، تنظیم اکولایزر، افکت های مختلف، کنترل بالانس، تنظیم اندازه فونت، کنترل هدست، امکان جستجو بین آهنگ ها، مشاهده متن ترانه ها از طریق برنامه musiXmatch، تنظیم زمان خواب برای قطع خودکار آهنگ ها، دسترسی سریع به پوشه های آهنگ توسط ویجت و … از دیگر امکانات این برنامه می باشد. به نقل از اندرویدگذر

 

   

 

   


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.