0

بازدید : 1115 بار

ایجاد: شنبه، 15 شهريور 1393

ویرایش: يکشنبه، 25 آبان 1393

مسنجر معروف BBM v2.5.0.36

مسنجر معروف BBM v2.5.0.36
مسنجر معروف BBM v2.5.0.36
حجم نرم افزار 23.11 مگابایت
دفعات دانلود 44
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
مسنجر معروف BBM v2.5.0.36
توضیحات :

 

Blackberry Messenger یا به اختصار BBM نام یک مسنجر محبوب می باشد که در اصل ابتدا برای گوشی های بلک بری طراحی شد و به محبوبیت خاصی رسید. حال این مسنجر برای گوشی های اندروید نیز منتشر شده است و شما دارندگان اندروید می توانید به مسنجر بلک بری متصل شده و به چت و ارتباط با دیگران بپردازید. دانلود بیش از ۵۰ میلیون بار نشان دهنده محبوبیت این مسنجر در مارکت می باشد. داشتن انواع شکلک های مختلف، امکان ایجاد چت های گروهی برای برقراری ارتباط به صورت چند نفره، امکان ارسال پیام به مخاطبین بلک بری خود به صورت یکباره، امکان قرار دادن تصویر دلخواه برای عکس ایدی شما در مسنجر، پشیتبانی از تصاویر متحرک، امکان قرار دادن پیام های دلخوا شما برای استاتوس بار، به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها و … از ویژگی های این مسنجر محبوب می باشد. به نقل از اندرویدیها

 

   


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.