0

بازدید : 1805 بار

ایجاد: شنبه، 27 دی 1393

ویرایش: شنبه، 27 دی 1393

تغییر رنگ چشم با Eye Color Studio Premium v2.4

تغییر رنگ چشم با Eye Color Studio Premium v2.4
تغییر رنگ چشم با Eye Color Studio Premium v2.4
حجم نرم افزار 22.07 مگابایت
دفعات دانلود 87
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
تغییر رنگ چشم با Eye Color Studio Premium v2.4
توضیحات :
 
ابزارهای گرافیکی متعددی برای ویرایش عکس معرفی شده است که تعداد بسیار کمی از آنها دارای قسمتی می باشند که بتوانید فقط قرمزی چشم را رفع کنید و تغییرات جزئی در چشمان ایجاد کنید شاید در انتها این تغییرات همانطور که می خواهید نشود. نرم افزار Eye Color Studio Premium بصورت اختصاصی برای اینکار ساخته شده است تا بتوانید رنگ چشم را بصورت کامل و بسیار آسان تغییر دهید این برنامه در قالب جدیدترین نسخه پریمیوم هم اکنون آماده دانلود است. توسط 150 رنگ موجود در نرم افزار Eye Color Studio Premium شما می توانید رنگ چشم در تصاویر را تغییر دهید و بعد از انتخاب رنگ چشم می توانید افکت ها و اثرات متعددی را نیز در تصویر قرار دهید, و در انتها تصویر خود را ذخیره نمایید و یا آن را به اشتراک گذارید. به نقل از یک موبایل

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.