0

بازدید : 1158 بار

ایجاد: چهارشنبه، 1 بهمن 1393

ویرایش: چهارشنبه، 1 بهمن 1393

برنامه آنتی ویروس با ALYac Android v1.5.0

برنامه آنتی ویروس با ALYac Android v1.5.0
برنامه آنتی ویروس با ALYac Android v1.5.0
حجم نرم افزار 17.69 مگابایت
دفعات دانلود 49
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
برنامه آنتی ویروس با ALYac Android v1.5.0
توضیحات :
 
ALYac Android یکی از بهترین و کارآمدترین برنامه های آنتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون از محبوب ترین نرم افزار های آنتی ویروس رایگان در کشور کره شناخته می شود و با داشتن ان برروی اسمارت فون خود می توانید در جهت افزایش امنیت آن گامی اساسی را بردارید. این آنتی ویروس قادر است با سرعتی باور نکردنی ، فایل های مخرب را شناسایی کرده و با سرعت و قدرتی بالا اقدام به حذف آن ها کند و بتوانید مدیریت کاملی برروی پیام های اسپم توسط کلمات کلیدی داشته باشید و هرزنامه را بصورت اتوماتیک بلوکه کنید . از ویژگی های آنتی ویروس قدرتمند فوق می توان به قابلیت شناسایی برنامه های خطرناک و جاسوسی اشاره کرد که اجازه ی نصب چنین برنامه هایی را به شما نخواهد داد. همچنین این برنامه دارای ظاهری کلاسیک و زیباست و محیط کاربری یوزرفرندلی را در اختیار شما قرار می دهد. به نقل از اپکا
 
   
 
   

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.