0

بازدید : 957 بار

ایجاد: دوشنبه، 20 بهمن 1393

ویرایش: دوشنبه، 20 بهمن 1393

ویرایش عکس با PicLab – Photo Editor v1.5.3 Unlocked

ویرایش عکس با PicLab – Photo Editor v1.5.3 Unlocked
ویرایش عکس با PicLab – Photo Editor v1.5.3 Unlocked
حجم نرم افزار 44.59 مگابایت
دفعات دانلود 45
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
ویرایش عکس با PicLab – Photo Editor v1.5.3 Unlocked
توضیحات :

 

PicLab – Photo Editor با افزایش موج گرفتن عکس های سلفی این نیاز مطرح می شود که این عکس ها باید edit شود تا با زیبایی هرچه تمام تر به اشتراک گذاشته شود. اینجاست که برنامه های متعددی از سوی توسعه دهندگان ساخته و به بازار ارائه شده است تا به این نیاز شما هم پاسخ مثبت داده شود! مشکل اصلی بسیاری از این دسته برنامه ها کیفیت پایین فایل های خروجی و یا پایین بودن امکانات و افکت های ویژه می باشد که واقعا این افکت ها زیبایی عکس ها را دو جندان می کند، پس در مرحله اول به برنامه ای نیاز داریم که افکت های خوبی داشته باشد و در مرحله دوم برایمان سرعت و دقت کار اهمیت خواهد داشت. خوشبختانه برنامه ای با تمام ویژگی های بالا وجود دارد و اکنون به آسانی در دسترس شما خواهد بود! نام این برنامه PicLab – Photo Editor می باشد . این برنامه موفق شده است نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند، تنها دلیل موفقیت خود را هم در ساده بودن رابط کاربری و افکت های بسیار زیاد و متنوع خود می داند. به نقل از گت اندروید

 

   

 

   

 

   


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.