0

بازدید : 2667 بار

ایجاد: شنبه، 2 اسفند 1393

ویرایش: يکشنبه، 13 فروردين 1396

پشتیبان گیری اطلاعات با My Backup Pro v4.5.2

پشتیبان گیری اطلاعات با My Backup Pro v4.5.2
پشتیبان گیری اطلاعات با My Backup Pro v4.5.2
حجم نرم افزار 8.10 مگابایت
دفعات دانلود 147
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر
پشتیبان گیری اطلاعات با My Backup Pro v4.5.2
توضیحات :

 

My Backup Pro یکی از ساده ترین برنامه های تهیه نسخه پشتیبانی در گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید به سادگی در هر زمان که خواستید و در سریع ترین زمان از تمام اطلاعات خود نظیر عکس ها، فیلم ها، موسیقی ها، SMS، MMS، تقویم و تنظیمات سیستمی، APN، نسخه پشتیبانی تهیه کنید و در هر زمان که اطلاعات به صورت ناخواسته از بین رفت به راحتی انها را بازگردانی کنید. از ویژگی های این برنامه می توان به مشاهده نسخه ی بک آپ همراه با جزئیات کامل بدون نیاز به بازگردانی، قابلیت گرفتن بک آپ از لیست های پخش موسیقی، پشتیبانی از بیش از 10 زبان زنده دنیا، قابلیت زمان بندی برنامه و تهیه پشتیبانی از اطلاعات به صورت خودکار در فواصل زمانی مشخص و محیطی ساده و کاربر پسند اشاره کرد. به نقل از اندرویدیها

 

   

 

   


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.