0

بازدید : 2804 بار

ایجاد: چهارشنبه، 26 فروردين 1394

ویرایش: چهارشنبه، 26 فروردين 1394

برنامه امنیتی Shady Login Guard‌ v3.0

برنامه امنیتی Shady Login Guard‌ v3.0
برنامه امنیتی Shady Login Guard‌ v3.0
حجم نرم افزار 0.11 مگابایت
دفعات دانلود 84
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
برنامه امنیتی Shady Login Guard‌ v3.0
توضیحات :

 

Shady Login Guard یک برنامه امنیتی کاربردی برای زمانی است که گوشی شما قفل شده است و آنرا در جایی قرار داده اید. مطمئنا کسانی هستند که از روی کنجکاوی سعی کرده اند بارها و بارها قفل امنیتی و رمزهای دستگاه شما را امتحان کنند تا شاید بتوانند وارد محیط شخصی شما شوند . شما هیچ گاه نخواهید توانست این شخص را پیدا کنید، اینجاست که این نرم افزار بسیار کم حجم با استفاده از گرفتن عکسی با کیفیت با استفاده از دوربین جلویی گوشی از آن شخص و ذخیره کردن تصویر او در گالری شخصی شما به دادتان خواهد رسید. روش کار با نرم افزار Shady Login Guard بسیار ساده است به محض قفل شدن گوشی شما این برنامه بصورت خودکار شروع به کار خواهد کرد و پس از تلاش های پیاپی شخص کنجکاو ، بطور اتوماتیک فعال شده و تصویری از آن شخص با دوربین جلویی گرفته و در گوشی شما ذخیره خواهد کرد. به نقل از گت اندروید

 

   


کلمات کلیدی :

Shady Login Guard‌ v3.0

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.