0

بازدید : 3020 بار

ایجاد: يکشنبه، 10 خرداد 1394

ویرایش: يکشنبه، 10 خرداد 1394

کیبورد اکسپریا Xperia Keyboard v6.6.A.0.12

کیبورد اکسپریا Xperia Keyboard v6.6.A.0.12
کیبورد اکسپریا Xperia Keyboard v6.6.A.0.12
حجم نرم افزار 4.83 مگابایت
دفعات دانلود 463
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.4 و بالاتر
کیبورد اکسپریا Xperia Keyboard v6.6.A.0.12
توضیحات :

اگر از کیبورد پیش فرض گوشی همراه خود خسته شده اید و به دنبال یک کیبورد قدرتمند با طراحی عالی هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه کیبورد Xperia Keyboard را از دست ندهید.

 

ویژگی ها:

  • پشتیبانی از اکثر زبان های کشورهای مختلف
  • کار کردن بسیار راحت و ساده
  • عادت کردن سریع به نوع قرار گیری کلمه های روی کیبورد
  • دارا بودن شکلک های بسیار جذاب و زیبا برای ارسال در هنگام تایپ
  • پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

 

کیبورد های گوشی اکسپریا (سونی) یکی از قدیمی ترین کیبورهای عرضه شده برای گوشی های اندرویدی می باشد و همچنین می توان از آن به عنوان یکی از راحت ترین کیبوردها نیز نام برد که با دارا بودن امکاناتی بی نظیر و عالی امکان تایپ کردن برای کاربران را راحت می کردند. شاید بسیاری از افراد علاقه مند باشند که در گوشی همراه خود از کیبوردی که در گوشی های اکسپریا وجود داشت، استفاده کنند. برای این دسته از کاربران، برنامه Xperia Keyboard را اماده کرده ایم که با استفاده از آن امکان شبیه سازی کیبورد گوشی های سونی اکسپریا برای اندروید وجود دارد. این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تا کیبوردی مشابه به کیبورد گوشی های اکسپریا در هر گوشی یا تبلت اندرویدی که دارید، داشته باشید.

نرم افزار Xperia Keyboard به غیر زبان های چینی، ژاپنی و کره ای از تمام زبان کشورهای مختلف جهان پشتیبانی می کند. کار کردن با این کیبورد بسیار ساده و راحت است و شکلک های بسیار زیبایی که در آن قرار گرفته است، این امکان را به شما خواهد داد تا در هنگام چت کردن، شکلک دلخواه خودتان را برای فرد مقابل ارسال کنید.

منبع: ای پی کا تاپس


کلمات کلیدی :

کیبورد

,

اکسپریا

,

Xperia Keyboard

,

v6.6.A.0.12

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.