0

بازدید : 2408 بار

ایجاد: دوشنبه، 26 مرداد 1394

ویرایش: دوشنبه، 26 مرداد 1394

دانلود ویدئوهای در حال پخش AVD Video Downloader

دانلود ویدئوهای در حال پخش AVD Video Downloader
دانلود ویدئوهای در حال پخش AVD Video Downloader
حجم نرم افزار 5.30 مگابایت
دفعات دانلود 195
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
دانلود ویدئوهای در حال پخش AVD Video Downloader
توضیحات :

اپلیکیشنی در زمینه‌ی دانلود ویدئوهای آنلاین است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به هیچ پلاگین یا ابزار دیگری، ویدئوهای در حال پخش سایت‌ها را دانلود کنید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در سایتی، ویدئوی در حال پخشی را مشاهده کرده و قصد دانلود آن را داشته باشید، اما گزینه‌ای برای این امر در متن وب سایت نیابید. در این مواقع معمولا تنها راه حل، مراجعه به وب سایت مورد نظر از طریق کامپیوتر، و دانلود ویدئو توسط IDM بود و در داخل موبایل راه آسان و کوتاهی برای دانلود مستقیم ویدئوها وجود نداشت. اما به کمک اپلیکیشن AVD Video Downloader از این پس می‌توانید تمام ویدئوها را فارغ از وب سایت میزبان آن بدون کوچکترین دردسری دانلود کنید.

نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که با اجرای آن، مرورگر داخلی این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و مراجعه به بخشی که ویدئوی مذکور قرار دارد، اقدام به پخش ویدئوی مورد نظر کنید. به محض شروع پخش، گزینه ای به پایین تصویر اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن عملیات دانلود شما آغاز خواهد شد. امکان دانلود فیلم‌های آنلاین با سرعت بالا، پشتیبانی از وب سایت‌های مختلف، قابلیت دانلود فیلم‌ها از طریق مرورگر داخلی این اپلیکیشن و مرورگر گوشی، دانلود و ذخیره‌ی مستقیم فیلم‌ها و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.