0

بازدید : 3702 بار

ایجاد: چهارشنبه، 11 شهريور 1394

ویرایش: چهارشنبه، 11 شهريور 1394

نرم افزار قرآنی باران رحمت

نرم افزار قرآنی باران رحمت
نرم افزار قرآنی باران رحمت
حجم نرم افزار 14.90 مگابایت
دفعات دانلود 377
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
نرم افزار قرآنی باران رحمت
توضیحات :
 
باران رحمت دارای ترجمه، تفسیر، صوت ترتیل آیات، صوت ترجمه، جستجو و دیگر امکاناتی است که برای همراهان قرآن ضروری است. همه‌ی صو‌ت‌ها، ترجمه‌ها و تفسیرها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.
 
 
نرم افزار قرآنی باران رحمت با ظاهری زیبا و با محیط کاربری ساده و روان خود سعی بر این دارد تا استفاده از قرآن بر روی گوشی های همراه را به ساده ترین شکل ممکن ارائه دهد.
 
 
 
ترجمه فارسی و انگلیسی
 
در این نرم افزار سعی بر آن شده تا ترجمه های متعدد بنا سلیقه افراد قرار گیرد که در نسخه اولیه 3 ترجمه فارسی و 1 ترجمه انگلیسی گنجانده شده است
 
قرائت قرآن به همراه صوت
 
شما به راحتی می توانید با انتخاب قاری مورد علاقه خود به قرائت قرآن گوش فرا دهید ، این بخش این امکان را دارد که به صورت خودکار آیه ها را برای شما خط ببرد. در حال حاظر صوت های 4 قاری مطرح به صورت رایگان آماده دانلود می باشد.
 
تفسیر قرآن
 
برای آن دسته از عزیزانی که علاقه مند به مطالعه تفسیر در حین قرائت آن هستند تفسیر نمونه آماده شده که می توانند از آن بهره بگیرند.
 
امکان نشانه گذاری
 
شما به راحتی می توانید در هر قسمت از قرآن آیه مورد نظر خود را نشانه گذاری کنید و در مراجعه های بعدی به راحتی از همان نقطه به تلاوت قران بپردازید.
 
 
 
 
 

نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.