0

بازدید : 1509 بار

ایجاد: شنبه، 18 مهر 1394

ویرایش: شنبه، 18 مهر 1394

برنامه محافظت از پیامک ها SMSSecure v0.12.3

برنامه محافظت از پیامک ها  SMSSecure v0.12.3
برنامه محافظت از پیامک ها SMSSecure v0.12.3
حجم نرم افزار 6.80 مگابایت
دفعات دانلود 99
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
برنامه محافظت از پیامک ها  SMSSecure v0.12.3
توضیحات :

توسط برنامه SMSSecure می توانید با خیالی راحت از پیامک های گوشی خود محافظت کنید. پیامک های گوشی جزء حریم شخصی افراد حساب میشود. اگر شما نیز از آن جمله افرادی باشید که روی پیامک های گوشی خود بسیار حساس هستید، این برنامه می تواند در خصوصی سازی آن ها به شما کمک کند. توسط برنامه فوق می توانید با خیالی آسوده می توانید پیامک یا فایل های چند رسانه ای به دوستان خود ارسال کنید.

 

امکانات اصلی برنامه:

محیط کاربری آسان: کارکرد این برنامه همانند برنامه های دیگر در زمینه پیامک می باشد و برای استفاده از قسمت حریم شخصی به هیچ وجه نیاز به عضویت ندارید.

مطمئن و قابل اعتماد: این برنامه برای استفاده نیازی به اینترنت ندارد و از هیچ سروری استفاده نمی کند.

رایگان و اپن سورس: SMSSecure کاملا رایگان می باشد و به صورت اپن سورس طراحی شده است که شما نیز می توانید به صورت دلخواه خود برنامه را تغییر دهید.

امنیت بالا: این برنامه به طور کامل از پیامک های شما در هر شرایطی محافظت می کند. به طوری که اگر گوشی خود را گم کنید هیچ شخص دیگری نمی تواند به پیامک های شما دسترسی داشته باشد.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.