0

بازدید : 2113 بار

ایجاد: دوشنبه، 14 دی 1394

ویرایش: سه‌شنبه، 30 شهريور 1395

Cameringo+ Effects Camera v2.8.04

Cameringo+ Effects Camera  v2.8.04
Cameringo+ Effects Camera v2.8.04
حجم نرم افزار 5.60 مگابایت
دفعات دانلود 242
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.2 و بالاتر
Cameringo+ Effects Camera  v2.8.04
توضیحات :

 

Cameringo+ Effects Camera یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که به تازگی مورد توجه کاربران قرار گرفته است و می تواند علاوه بر ویرایش تصاویر، اقدام به ساخت تصاویر متحرک Gif نیز کند. به این معنا که می‌توانید با ضبط چند ثانیه فیلم، آن را با فرمت GIF ذخیره کنید تا امکان اشتراک گذاری آن در تمام شبکه‌های اجتماعی که از فایل‌های ویدئویی پشتیبانی نمی‌کنند را در اختیار داشته باشید. این ویژگی که به طور پیش فرض در گوشی‌هایی همچون Galaxy S6 وجود دارد مدتی است که در بین کاربران رواج یافته است و اگر گوشی فعلی شما چنین امکانی را در خود ندارد، می‌توانید با نصب Cameringo+ Effects Camera این امکان جذاب را به گوشی خود بیاورید.

 

 

بخش اصلی این برنامه اما در رابطه با ویرایش تصاویر است به طوری که می توانید با فراخوانی عکس‌های پیشین خود، یا با ثبت یک عکس جدید اقدام به اعمال افکت‌های متنوع روی عکس‌ها کنید. بیش از ده‌ها افکت و فیلتر مختلف در این برنامه وجود دارد که می توانید بنا بر سلیقه‌ی خود، یکی از آن‌ها را روی عکس‌ها اعمال کنید و در صورت رضایت از نتیجه‌ی خروجی، آن را ذخیره کنید. این افکت‌ها به صورت دسته بندی شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت که این موضوع باعث شده تمام افکت‌های موجود در این برنامه به طور مفهومی تقسیم بندی شوند، در نتیجه به دنبال هر افکتی که هستید، آن را به طور سریع‌تری پیدا کنید.

 

ویژگیها:

  • بیش از 200 افکت در 15 دسته بندی
  • انتخاب افکت به صورت Random
  • ایجاد تصاویر Gif و پاناروما
  • امکان تغییر افکت پس از تصویر برداری

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.