0

بازدید : 1696 بار

ایجاد: پنجشنبه، 17 دی 1394

ویرایش: پنجشنبه، 17 دی 1394

مدیریت فایل ASUS File Manager v151221.2.0.0116

مدیریت فایل ASUS File Manager v151221.2.0.0116
مدیریت فایل ASUS File Manager v151221.2.0.0116
حجم نرم افزار 13.00 مگابایت
دفعات دانلود 138
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.3 و بالاتر
مدیریت فایل ASUS File Manager v151221.2.0.0116
توضیحات :

 

اندروید از همان ابتدا به طور جدی به اپلیکیشن‌های مدیریت فایل وابسته بوده است به طوری که در تمام رام‌ها و گوشی‌های اندرویدی، یک اپلیکیشن پیش فرض برای دسترسی و مدیریت فایل‌ها وجود دارد که البته اکثرا تنها در حد استفاده‌های ابتدایی بوده و نیاز به جایگزین شدن دارند. اگر شما نیز به دنبال جایگزینی زیبا و البته توانا در زمینه‌ی مدیریت فایل‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم با معرفی ASUS File Manager با ما همراه باشید. این فایل منیجر از ظاهری فلت و بسیار چشم نواز بهره مند است که رقیبی جدی برای فایل منیجرهای متریال به حساب می‌آید و کاربرانی که به طراحی فلت علاقه‌ی بیشتری دارند می‌توانند با نصب ASUS File Manager، فایل منیجری با این سبک از طراحی در اختیار داشته باشند.

 

 

 

 

ASUS File Manager از فضاهای ابری مختلفی همچون گوگل درایو، دراپ باکس و ... پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با فعال کردن همگام سازی خودکار، از فولدرهای مهم خود به طور منظم فایل پشتیبان تهیه کنید و آن را به یکی از سرویس‌های موجود ارسال کنید. تمامی امکاناتی که برای کار با فایل‌ها نیاز دارید از جمله کپی، کات، تغییر نام و ... همگی در ASUS File Manager وجود دارند و علاوه بر آن می‌توانید به سادگی نیز به مدیریت فایل‌های صوتی و ویدئویی بپردازید. در صفحه‌ی اصلی ASUS File Manager نیز فایل‌های موجود در حافظه‌ی گوشی به تفکیک نوع آن‌ها (عکس، موسیقی و ...) به نمایش در خواهند آمد تا دسترسی کاربران به فایل‌های مورد نظر را سریع‌تر از پیش کند.

 

 

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.