0

بازدید : 3482 بار

ایجاد: يکشنبه، 4 بهمن 1394

ویرایش: يکشنبه، 4 بهمن 1394

بهبود صدای گوشی Equalizer and Bass Booster v1.2.9

 بهبود صدای گوشی  Equalizer and Bass Booster v1.2.9
بهبود صدای گوشی Equalizer and Bass Booster v1.2.9
حجم نرم افزار 2.10 مگابایت
دفعات دانلود 218
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
 بهبود صدای گوشی  Equalizer and Bass Booster v1.2.9
توضیحات :

 

گوشی دادن به موسیقی یکی از مهم ترین کاربردهای تلفن همراه در بین کاربران است به طوری که با وجود موزیک پلیرها، گوشی‌های موبایل به وسیله‌ی اول برای گوش دادن به موسیقی تبدیل شده‌اند. در این بین کاربران عادی به هر آنچه از بلندگوی گوشی، یا هندزفری‌های خود می‌شنوند قانع اند، اما اگر کمی موسیقی را حرفه ای‌تر دنبال کنید، یا به خصوص دستی در این حرفه داشته باشید، قطعا ترجیح می‌دهید تا با تغییر اکولایزر، کیفیت صدای خروجی را به میزان مورد نظر خود برسانید یا حتی با افزایش بیس آهنگ‌ها، هیجان گوش دادن به آن‌ها را افزایش دهید. اگر شما نیز به دنبال چنین ویژگی‌هایی برای گوشی تلفن خود هستید، Equalizer and Bass Booster اپلیکیشنی مخصوص به شما خواهد بود.

 

 

 

 

با نصب این برنامه، شما به یک اکولایزر ۵ بانده دسترسی خواهید داشت و در کنار آن نیز، پیچ مخصوصی برای کم و زیاد کردن بیس آهنگ‌ها در اختیار خواهید داشت تا بتوانید هیجان بیشتری به آهنگ‌های ریتمیک خود، به خصوص هنگام استفاده از هندزفری ببخشید. در کنار این دو بخش کنترلی، یک رقص نور جذاب نیز در برنامه تعبیه شده است تا متناسب با ریتم آهنگ شما، به بازی با نورها و رنگ‌های بپردازد.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.