0

بازدید : 1627 بار

ایجاد: دوشنبه، 5 بهمن 1394

ویرایش: دوشنبه، 5 بهمن 1394

نمایش شناور اعلانیه ها Floatifications v1.8.5

نمایش شناور اعلانیه ها Floatifications v1.8.5
نمایش شناور اعلانیه ها Floatifications v1.8.5
حجم نرم افزار 2.00 مگابایت
دفعات دانلود 107
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 3.0 و بالاتر
نمایش شناور اعلانیه ها Floatifications v1.8.5
توضیحات :

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پیامی را از دوست خود دریافت کرده باشید، اما به دلایل مختلفی مانند حضور در یک بازی یا برنامه‌ی FullScreen آن را ندیده باشید. یا حتی ممکن است این اعلانیه همراه با اعلان‌های غیر کاربردی دیگر، باعث شلوغی نوار اعلانیه‌های شما شده باشد و شما نیز به اشتباه آن را پاک کرده باشید. این مشکل با وجود آنکه ممکن است چندان حاد و مهم به نظر نرسد، اما گاهی می‌تواند باعث سوتفاهم‌ها و دلخوری می‌شود؛ از همین رو وجود راهی که چنین مشکلی را برای همیشه از بین ببرد ضروری به نظر می‌رسید که خوشبختانه، توسعه‌دهنگان اپلیکیشن Floatifications با انتشار این برنامه، کار را تا حدود زیادی برای شما راحت کرده‌اند.

 

 

Floatifications برای هر اعلانی که به گوشی شما می‌رسد، از جمله پیامک‌ها، تماس‌های از دست رفته، پیام‌های دریافتی از تلگرام و ... یک آیکن دایره ای شکل را به صورت شناور به شما نمایش می‌دهد. ویژگی اصلی این آیکن شناور، قرارگیری آن روی تمام پنجره‌ها است؛ به این معنا که اهمیتی ندارد که شما مشغول انجام یک بازی یا تماشای یک فیلم باشید. چرا که این آیکن شناور، به عنوان بالاترین لایه، به شما نمایش داده خواهد شد و تا زمانی که اقدام به خواندن و بستن آن نکنید نیز روی صفحه باقی می‌ماند. این امر علاوه بر آنکه مانع از نادیده گرفتن اعلان‌های دریافتی می‌شود، می‌تواند کار شما را نیز در خواندن پیام‌ها سریع‌تر و راحت‌تر کند تا بدون خروج از بازی یا اپلیکیشن در حال اجرا، قادر به خواندن پیام رسیده باشید.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.