0

بازدید : 1777 بار

ایجاد: يکشنبه، 11 بهمن 1394

ویرایش: يکشنبه، 11 بهمن 1394

ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی Rec. Screen Recorder v1.8.3

ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی Rec. Screen Recorder v1.8.3
ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی Rec. Screen Recorder v1.8.3
حجم نرم افزار 2.10 مگابایت
دفعات دانلود 137
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.4 و بالاتر
ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی Rec. Screen Recorder v1.8.3
توضیحات :

 

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای ضبط یک ویدئو از صفحه نمایش گوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از جستجو در گوگل یا پلی استور، سری به اپلیکیشن Rec. Screen Recorder بزنید. اپلیکیشنی که به طور اختصاصی برای ضبط ویدئوهای با کیفیت از صفحه نمایش ساخته شده و منوی تنظیمات آن مملو از گزینه‌های مختلف و متغیر است. برای مثال شما می توانید تعیین کنید که ویدئویی که قصد ضبط آن را دارید، با چه رزولوشن و بیت ریتی ضبط شود و حتی می توانید تایمر اختصاصی نیز برای آن مشخص کنید تا برای مثال بعد از 3 دقیقه عملیات ضبط به صورت خودکار متوقف شود.

 

 

 

 

گزینه‌ی جالب دیگری که Rec. Screen Recorder برای ضبط تصویر از صفحه نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد قابلیت ضبط صدا است به طوری که با فعال کردن آن، تمامی صداهای پخش شده در سیستم عامل گوشی، در ویدئوی مربوطه نیز ضبط خواهد شد. اگر هنگام ضبط ویدئو به یک بازی مراجعه کنید، صدا و موسیقی بازی نیز در ویدئوی شما ضبط خواهد شد. این اپلیکیشن برای کارکرد نیازمند دسترسی روت خواهد بود.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.