0

بازدید : 2764 بار

ایجاد: يکشنبه، 18 بهمن 1394

ویرایش: يکشنبه، 18 بهمن 1394

ثبت و یادآوری تاریخ تولدها Birthday App v1.6.0

ثبت و یادآوری تاریخ تولدها Birthday App v1.6.0
ثبت و یادآوری تاریخ تولدها Birthday App v1.6.0
حجم نرم افزار 3.30 مگابایت
دفعات دانلود 165
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
ثبت و یادآوری تاریخ تولدها Birthday App v1.6.0
توضیحات :

 

 مطمئنا در زندگی هر کدام از ما افرادی هستند که برایمان اهمیت بسیار بالایی دارند و یکی از راه‌های نشان دادن این اهمیت، به خاطر داشتن روز تولد آن‌ها و تبریک گفتن است که با توجه به مشغله‌های فکری و دغدغه‌های ذهنی که اکثر افراد به آن دچار هستند، گاهی به طور کامل این تاریخ‌ها را فراموش می‌کنیم. اپلیکیشن‌های زیادی برای ثبت تاریخ تولد افراد و یادآوری آن‌ها ساخته و منتشر شده‌ اما در این بین Birthday App یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها را در این بخش به وجود آورده است. در اپلیکیشن Birthday App می‌توانید تاریخ تولد افراد مد نظرتان را به صورت دستی، یا به صورت خودکار از اکانت فیسبوک آن‌ها وارد اپلیکیشن کنید و به محض نزدیک شدن به روز تولد، به صورت نوتیفیکیشن از این سالروز با خبر شوید.

 

 

در تنظیمات برنامه می‌توانید مشخص کنید که عملیات یادآوری، دقیقا در تاریخ ثبت شده انجام پذیرد یا یک روز قبل، که با توجه به نیاز زمانی برای خرید هدیه، بهترین حالت تنظیم یاداوری برای یک روز قبل از تاریخ ثبت شده است که فرصت کافی برای انجام کارهای مورد نیاز را نیز داشته باشید. در صورتی که به دلایل مختلفی همچون مشغله ی کاری با مشکل فراموشی تولد افراد مهم زندگیتان مواجه هستید، می توانید با استفاده از این برنامه یک برا برای همیشه این مشکل را حل کنید.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.