0

بازدید : 1812 بار

ایجاد: چهارشنبه، 21 بهمن 1394

ویرایش: چهارشنبه، 21 بهمن 1394

مدیریت حافظه کلیپبورد Native Clipboard v4.4.2

مدیریت حافظه کلیپبورد  Native Clipboard v4.4.2
مدیریت حافظه کلیپبورد Native Clipboard v4.4.2
حجم نرم افزار 1.80 مگابایت
دفعات دانلود 109
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
مدیریت حافظه کلیپبورد  Native Clipboard v4.4.2
توضیحات :

در سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز و اندروید، فضای ذخیره سازی موقتی با نام Clipboard وجود دارد که دیتای Copy شده را در خود ذخیره می‌کند تا بتوانید آن را در جای دیگری Past کنید. این حافظه، به صورت یک بار مصرف طراحی شده است به این معنا که با کپی کردن دیتای دوم، دیتای قبلی از بین خواهد رفت. دیتاهای کپی شده می‌تواند عکس، فیلم و حتی یک متن ساده باشد. در این بین اما کپی کردن متن دردسرهای خاص خود را دارد. چراکه اگر شما یک عکس را کپی کنید و قبل از Past کردن آن به اشتباه فایل دیگری را کپی کنید، عکس مذکور همچنان در جای قبلی خود باقی خواهد ماند. اما متن‌ها همیشه دردسر ساز می‌شوند، برای مثال اگر پیامی را برای دوست خود بنویسید و آن را در حافظه‌ی کلیپ بورد Cut کنید، با کپی کردن فایل بعدی، این متن برای همیشه از بین خواهد رفت. از همین رو توسعه دهندگان اپلیکیشن‌هایی را برای حل این مشکل منتشر کردند که حافظه‌ی کلیپ بورد را، به طور خودکار در دیتابیس خود ذخیره می‌کند که Native Clipboard یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها به حساب می‌آید.

 

 

 

 

کارکرد Native Clipboard به این صورت است که به محض کپی شدن یک متن و ورود آن به Clipboard، متن مورد نظر را به صورت خودکار در خود ذخیره می‌کند و این عمل را مرتبا در هر باری که متنی را کپی می‌کنید انجام می‌دهد. از همین رو، با وجود آن که حافظه‌ی Clipboard همچنان یک بار مصرف باقی می‌ماند، اما به دلیل آنکه این برنامه مرتبا دیتای موجود در کلیپ بورد را در خود ذخیره کرده است می‌توانید به آرشیوی کامل از متن‌های کپی شده دسترسی داشته باشید. با نصب این برنامه می‌توانید یک بار برای همیشه مشکل از بین رفتن متن‌های کپی شده را از بین ببرید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.