0

بازدید : 1704 بار

ایجاد: شنبه، 24 بهمن 1394

ویرایش: شنبه، 24 بهمن 1394

حذف یکجای مخاطبین تکراری Duplicate Contacts & Utilities v3.6

حذف یکجای مخاطبین تکراری Duplicate Contacts & Utilities v3.6
حذف یکجای مخاطبین تکراری Duplicate Contacts & Utilities v3.6
حجم نرم افزار 2.10 مگابایت
دفعات دانلود 132
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 2.3 و بالاتر
حذف یکجای مخاطبین تکراری Duplicate Contacts & Utilities v3.6
توضیحات :

 

احتمالا شما هم با چندتایی شدن شماره‌های موجود در بخش مخاطبین گوشی مواجه شده‌اید. مشکلی که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و نتیجه‌ی آن نیز به وجود آمدن نسخه‌های اضافه و تکراری از شماره‌های ذخیره شده است. در این مواقع معمولا مشخص کردن شماره‌های تکراری و حذف یکجای آن‌ها سریع ترین اقدام هر شخصی خواهد بود، اما این امر زمانی که شماره‌های ذخیره شده‌ی زیادی در گوشی داشته باشید بسیار زمان‌گیر و فرسایشی‌تر خواهد شد که به همین دلیل، نیاز به راهی آسان و سریع‌تر برای حذف خودکار و بدون نیاز به انتخاب دستی شماره‌های تکراری حس می‌شد. Duplicate Contacts & Utilities اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که برای حل همین مشکل ساخته و منتشر شده است و می‌تواند حذف این مخاطبین تکراری را، تنها با یک لمس برای شما انجام دهد.

 

 

این اپلیکیشن برای تشخیص خود از نام، شماره تلفن‌ها و دیگر موارد موجود در هر کانتکت استفاده خواهد کرد و نتایج را به دو صورت به شما نمایش خواهد داد. حالت اول شماره‌هایی که کاملا و از هر نظر تکراری هستند، و شماره‌هایی که تنها دارای نام تکراری بوده و شماره‌های مختلفی را دارند. در حالت اول می توانید با حذف شماره‌های تکراری، مشکل چندتایی شدن مخاطبین را از بین ببرید. حالت دوم نیز برای مواردی است که برای مثال شماره‌ی موبایل و خانه‌ی یکی از دوستان خود را به صورت مجزا و با نامی یکسان ذخیره کرده‌اید که در این حالت با انتخاب گزینه‌ی Merge می‌توانید آن‌ها را ادغام کنید. البته توجه داشته باشید که این امر را تنها در صورتی انجام دهید که شماره‌های مختص به نام‌های تکراری، به یک شخص تعلق داشته باشند و برای مثال در صورت وجود بیش از یک شخص "حمید" نامی در لیست شماره‌ها، آن‌ها را با یکدیگر ادغام نکنید.

توجه: مانند دیگر اپلیکیشن‌های این چنینی، تهیه‌ی یک فایل پشتیبان از کانتکت‌ها قبل از کار با برنامه توصیه می‌شود.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.