0

بازدید : 1321 بار

ایجاد: يکشنبه، 9 اسفند 1394

ویرایش: يکشنبه، 9 اسفند 1394

Win 10 Launcher v2.2

Win 10 Launcher v2.2
Win 10 Launcher v2.2
حجم نرم افزار 4.20 مگابایت
دفعات دانلود 137
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
Win 10 Launcher v2.2
توضیحات :

 

ویندوزفون از همان ابتدا به دلیل رابط کاربری خاص و ساده‌اش مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت؛ به طوری که هنوز هم انیمیشن‌ها و روانی خاصی که در رابط کاربری این پلتفرم وجود دارد یکی از حسرت‌های کاربران اندروید و آی او اس به حساب می‌آید. در این بین شیوه‌ی جدید و متفاوت ویندوزفون در نمایش اپلیکیشن‌ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و کاشی‌های ویندوزفون به عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این سیستم‌عامل در بین کاربران شناخته شد؛ به طوری که ده‌ها شبیه‌ساز مختلف برای تجربه‌ی این رابط کاربری در اندروید ساخته و منتشر شد که Win 10 Launcher نیز یکی از جدیدترین نمونه‌های آن به حساب می‌آید.

 

 

 

البته شیوه‌ی کارکرد Win 10 Launcher با دیگر شبیه‌ساز‌ها متفاوت است و این بار شاهد شبیه‌سازی عینی رابط کاربری ویندوزفون نیستیم؛ بلکه این برنامه تمرکز خود را روی کاشی‌های این سیستم‌عامل گذاشته و به نوعی فعالیت آن چیزی شبیه به رابط کاربری Nokia X خواهد بود.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.