0

بازدید : 1456 بار

ایجاد: دوشنبه، 10 اسفند 1394

ویرایش: دوشنبه، 10 اسفند 1394

مجموعه آیکن‌های فلت در اندروید Voxel IconPack v5.8

مجموعه آیکن‌های فلت  در اندروید Voxel IconPack v5.8
مجموعه آیکن‌های فلت در اندروید Voxel IconPack v5.8
حجم نرم افزار 14.80 مگابایت
دفعات دانلود 113
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
مجموعه آیکن‌های فلت  در اندروید Voxel IconPack v5.8
توضیحات :

 

یکی از محبوب ترین ویژگی‌های اندروید برای کاربران و علاقه‌مندان به این سیستم‌عامل، قابلیت شخصی‌سازی محیط کاربری آن است که این موضوع می‌تواند یک تصویر زمینه‌ی ساده و آیکن‌ها، تا لانچر اصلی گوشی را در بر بگیرد. در این میان مجموعه آیکن‌های بسیاری طراحی و منتشر شده‌اند که هر کدام به نوعی از سبک طراحی خاصی پیروی کرده‌اند. Voxel اما به سراغ محبوب‌ترین سبک طراحی این روزها، یعنی متریال رفته است و با ترکیب آن با سبک آیکن‌های آیفون (مربع)، قادر است محیط گوشی شما را به طور کامل به آیکن‌های خاص و زیبا مجهز کند.

 

 

 

 

آرشیو موجود در این برنامه شامل تمام اپلیکیشن‌های صاحب نام و محبوب است، می‌توان گفت که به جز برنامه‌های فارسی، تمام اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما دچار تغییرات این اپلیکیشن زیباساز خواهند شد. برای برنامه‌هایی نیز که شامل لیست پیش فرض این مجموعه آیکون نمی شوند می‌توانید به طور دستی، نزدیک ترین آیکون به مفهموم و کاربرد اصلی برنامه را برای آن تنظیم کنید.سازگاری Voxel با لانچر‌های مختلف در سطح قابل قبولی است و می توانید توسط تعداد بسیاری از لانچرها از جمله Nova Launcher, Apex Launcher, Action Launcher, Smart Launcher, Atom Launcher, ADW Launcher, Go Launcher, Holo Launcher, Unicon, Beautiful Icon Styler, Aviate, Themer, Launchy Widget, KK Launcher, Nine Launcher و ... از آیکون‌های این برنامه استفاده کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.