0

بازدید : 8826 بار

ایجاد: دوشنبه، 24 اسفند 1394

ویرایش: پنجشنبه، 5 مرداد 1396

برنامه جهت یابی Sygic GPS Navigation 17.2.8 FULL

برنامه جهت یابی Sygic GPS Navigation 17.2.8 FULL
برنامه جهت یابی Sygic GPS Navigation 17.2.8 FULL
حجم نرم افزار 30.36 مگابایت
دفعات دانلود 1785
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
برنامه جهت یابی Sygic GPS Navigation 17.2.8 FULL
توضیحات :

Sygic Gps Navigation and Maps بهترین برنامه جهت یاب آفلاین اندروید است که شما می توانید بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید. شما باید موقعیت ها و نقشه ها را روی حافظه SD نصب کنید و در این صورت در هنگام استفاده از جهت یاب به هیچگونه اتصال اینترنتی نیاز ندارید. نقشه ها و آپدیت های برنامه هر ۳ ماه رایگان ارائه می شوند. برای داشتن بهترین تجربه جهت یابی، برنامه خود را به نسخه حرفه ای ارتقاء دهید و از امکانات بی نظیری مانند نقشه های ۳ بعدی، راهنمای جهت یابی صوتی، راهنمایی خطوط، هشدار محدودیت سرعت و … بهره مند شوید.

برنامه جهت یاب Sygic یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها در زمینه جی پی اس و نویگیشن می باشد، که ما آخرین نسخه آن را بهمراه تمامی نقشه های ایران برای شما عزیزان عرضه کرده ایم.
 

امکانات اصلی برنامه جهت یاب Sygic Gps Navigation and Maps :

  • جهت یاب صوتی در زبان های مختلف
  • نقشه های TomTom با کیفیت بالا بر روی دستگاه
  • کار کردن با استفاده از سنسور GPS بدون نیاز به اینترنت
  • میلیون ها POI رایگان از قبل نصب شده
  • آپدیت رایگان نقشه
  • نقشه ۳ بعدی شهرها
  • جهت یاب مناسب برای قدم زنی
  • اعلام صوتی نام خیابان ها برای تمرکز کردن روی رانندگی

تغییرات نسخه جدید برنامه Sygic :

رفع کرش های جزئی برنامه
جستجو از طریق مسیرها


 

آموزش نصب برنامه Sygic :

- پس از اتمام دانلود فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشهٔ Sygic را بر روی حافظه کپی کرده و نصب نرم‌افزار را اجرا کنید.

- در اندروید 4.4 (کیت‌کت) به بعد فایل دیتا لزوماً باید در مسیر اصلی حافظهٔ خود گوشی (Phone) کپی شود. بدون اینکه داخل پوشه‌ها بروید، باید فولدر Sygic را در همان شاخهٔ اصلی حافظهٔ داخلی بریزید.

- در اندرویدهای قبل از 4.4 می‌توانید پوشهٔ Sygic را در حافظهٔ داخلی و یا حافظهٔ جانبی (SD) بریزید. اما دقت کنید که بازهم در همان شاخهٔ اصلی حافظه بریزید.

- پس از اجرای نرم‌افزار از قسمت بالا سمت چپ منو را بیاورید، سپس به قسمت Setting رفته و Language را انتخاب کنید. در آنجا می‌توانید زبان برنامه را فارسی کنید. 

- شما می‌توانید در این نرم‌افزار مکان‌های مختلفی را به عنوان «مقصد برگزیده» انتخاب کنید تا برای پیدا کردن آنها دچار مشکل نباشید، برای بک‌آپ گرفتن از این مکان‌ها در هنگام پاک کردن و نصب دوبارهٔ نرم‌افزار می‌بایست فایل زیر را از گوشی خود کپی کرده و بعد از نصب دوبارهٔ نرم‌افزار، مجدداً در همان آدرس جای‌گذاری کنید:
Phone\Sygic\Res\db\items.dat

- نقشهٔ ایران موجود در این نرم‌افزار، تا بدین لحظه آخرین نسخه ارائه شده است و تاریخ آن مربوط به سال ۲۰۱۱ میلادی می‌باشد. متأسفانه نقشهٔ کشور ایران در نسخه‌های جدیدتر  ۲۰۱7 موجود نبوده است. به محض قرارگیری نقشهٔ جدیدتر از این نرم‌افزار آنرا ارائه خواهیم داد.


- کسانی که نسخه های قدیم برنامه را به روی دستگاه خود دارند نیازی به دانلود دوباره دیتا ندارند، کافی است فایل version را دانلود و پس از خارج کردن از حالت فشرده، در محل دیتای برنامه قرار دهند.


- برای حل مشکل ارور اتصال به مارکت گوگل، نسخه مود شده آن را نصب نمایید.


 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.