0

بازدید : 2524 بار

ایجاد: پنجشنبه، 27 اسفند 1394

ویرایش: پنجشنبه، 27 اسفند 1394

مدیریت انواع ایمیل ها در گوشی Type Mail v1.8.1.4

مدیریت انواع ایمیل ها در گوشی Type Mail v1.8.1.4
مدیریت انواع ایمیل ها در گوشی Type Mail v1.8.1.4
حجم نرم افزار 29.50 مگابایت
دفعات دانلود 148
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.1 و بالاتر
مدیریت انواع ایمیل ها در گوشی Type Mail v1.8.1.4
توضیحات :

 

با وجود آنکه راه‌های ارتباطی جدیدی همچون تلگرام در میان کاربران به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است، همچنان ایمیل‌ها یکی از محبوب‌ترین و جدی‌ترین راه‌های ارتباطی رسمی به حساب می‌آیند به طوری که شاید برای ارتباطی دوستانه تلگرام بهترین راه حل باشد، اما هنوز هم در تجارت‌های مهم ایمیل حرف اول را می‌زند. اما یکی از مواردی که باعث شده است تلگرام نسبت به ایمیل روش ساده‌تری برای ارتباط به حساب بیاید دسترسی به آن از طریق موبایل است. با وجود آنکه این روزها سرویس‌های اصلی ایمیل مانند یاهو، جیمیل و هات‌میل اپلیکیشن‌های خود را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرده‌اند هنوز هم یک اپلیکیشن واحد که از تمامی سرویس‌ها پشتیبانی کند در میان مردم شناخته نشده است. Type Mail یکی از اپلیکیشن‌های برگزیده در میان برنامه‌های مدیریت ایمیل است که یک بار استفاده از آن کافی است تا برای همیشه ایمیل‌های خود را به آن بسپارید. نکته‌ی جالبی که در این اپلیکیشن وجود دارد پشتیبانی از تمام سایت‌های ایمیلی است که از IMAP پشتیبانی می‌کنند که به لطف آن می‌توانید حتی ایمیل‌های ایرانی خود را مانند چاپار به آن معرفی کنید تا مانند یک دستیار هوشمند، تمامی ایمیل‌های دریافتی را به صورت آنی به شما گزارش دهد. البته برای این امر سرویس ایمیل مربوطه نیز باید از قابلیت IMAP پشتیبانی کند.

 

 

 

برای ثبت ایمیل‌های خود در اپلیکیشن Type Mail باید مراحل خاصی را انجام دهید که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. به محض اجرای برنامه، پیامی با مضون اضافه کردن اولین ایمیل خود به برنامه به شما نمایش داده خواهد شد. در این بخش تنها دو گزینه با عنوان‌های "Add Google Account" و "Add Other Account" نمایش داده خواهد شد تا بتوانید به طور سریع‌تری اقدام به ثبت جی‌میل خود در برنامه کنید. در صورتی که قصد اضافه کردن سرویس دیگری را دارید باید "Add Other Account" را انتخاب کنید تا به صفحه‌ی بعدی منتقل شوید. در این صفحه تقریبا تمامی سرویس‌های ایمیل شناخته شده را مشاهده خواهید کرد که از میان آن‌ها می‌توان به Gmail, Exchange Yahoo, Outlook/Hotmail, AOL, iCloud, Office 365 mail, Google Apps, Live, Yandex, ymail, iCloud, Mail.ru, GMX, mail.com, Hushmail, Zoho و ... اشاره کرد که می‌توان آن را مجموعه‌ای کامل از ایمیل‌ها دانست به طوری که بسیار بعید است ایمیل شما بخشی از گزینه‌های موجود در این صفحه نباشد. اما با این حال Type Mail پا را فراتر گذاشته و حتی در این صفحه نیز گزینه‌ای با عنوان Other Email در نظر گرفته است تا حتی اگر ایمیل شما از سرویس‌های ناشناس مانند ایمیل‌های ایرانی، یا حتی سرور شخصی خودتان است نیز قادر به ثبت ایمیل خود در این اپلیکیشن باشید. با انتخاب این گزینه به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که باید ایمیل و پسورد مورد نظرتان را در آن وارد کنید. به محض انجام این کار، اپلیکیشن سرور ایمیل شما را بررسی می‌کند و در صورتی که سرویس‌دهنده‌ی شما از پروتکل IMAP پشتیبانی کند، اطلاعات مربوط به POP3 و SMTP از شما درخواست خواهد شد که می‌توانید با مراجعه به سایت سرویس‌دهنده‌ی ایمیل خود، این اطلاعات را دریافت و در برنامه وارد کنید تا قادر به مدیریت حتی ناشناس ترین ایمیل‌ها نیز توسط Type Mail باشید.

 

از این پس کافی است تا ارتباط اینترنتی گوشی خود را فعال نگه دارید تا این اپلیکیشن به محض دریافت ایمیل‌های جدید، آن را به صورت Push Notification به اطلاع شما برساند. این اپلیکیشن مانند دیگر همتایان خود امکانات جانبی فراوانی نیز در اختیار شما قرار خواهد داد و می‌توانید تمامی امکاناتی که در وب سایت‌های سرویس‌دهنده‌ی ایمیل موجود هستند را در این برنامه نیز در اختیار داشته باشید. امکان Replay یا Forward کردن ایمیل‌ها، علامت گذاری ایمیل‌های جدید به عنوان خوانده شده و امکان مدیریت سریع ایمیل‌ها با Swap کردن آن‌ها به طرفین از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند. ویژگی جالبی نیز که در Type Mail وجود دارد اینباکس یکپارچه‌ی آن است به این معنا که فارغ از تعداد ایمیل‌ها و سرویس‌دهنده‌ی آن‌ها، می‌توانید تمامی آن‌ها را به صورت یک اینباکس یکپارچه مشاهده کنید و ایمیل‌های جدید را به ترتیب زمان دریافت به صورت یک لیست در اختیار داشته باشید. این امر به مدیریت هر چه آسان‌تر ایمیل‌ها و از قلم نیفتادن ایمیل‌های جدید کمک شایانی خواهد کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.