0

بازدید : 2152 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 10 فروردين 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 10 فروردين 1395

عکاسی با اشکال هندسی Shapical v1.062

عکاسی با اشکال هندسی  Shapical v1.062
عکاسی با اشکال هندسی Shapical v1.062
حجم نرم افزار 1.30 مگابایت
دفعات دانلود 193
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
عکاسی با اشکال هندسی  Shapical v1.062
توضیحات :

 

 

اشکال هندسی یکی از زیبایی‌های دنیای ریاضیات و هنر هستند که سال‌های سال در دوران تحصیل با آن‌ها سروکار داشته‌ایم. همان‌قدر که وجود این اشکال در دنیای ریاضیات و تدریس در آینده‌ی شغلی غیرکاربردی بود، حضور آن‌ها در هنر، فوق‌العاده مهم و تعیین‌کننده است؛ به طوری که در هنر‌های سنتی و کلاسیک قطعا ردی از اشکال و قوانین هندسی پیدا خواهید کرد؛ مانند تقارن‌ها و اشکالی که در طراحی‌های اصیل ایرانی دیده می‌شوند. اما آیا تا به حال به استفاده از این اشکال هندسی در عکاسی هم فکر کرده‌اید؟ آن هم نه به صورت رد پا، بلکه تمام و کمال. Shapical اپلیکیشنی بسیار جالب در زمینه‌ی عکاسی است که توسعه‌دهندگان آن با خلاقیت جالبی که به خرج داده‌اند اشکال هندسی را وارد دنیای عکاسی موبایل کرده‌اند و باید اعتراف کنیم که ایده‌ی آن‌ها بسیار موفق از آب درآمده است. این سبک به ویژه برای عکاسان هنری که علاقه به ثبت عکس‌هایی خاص و متفاوت را دارند می‌توانید بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد؛ چرا که تنها کمی ذوق و سلیقه لازم است تا بتوان از ترکیب این اشکال هندسی با دنیای اطراف، خروجی‌های فوق‌العاده‌ای به دست آورد که نمونه‌ی آن را در اسکرین‌شات زیر نیز مشاهده می‌کنید.

 

 

 

شما در Shapical بیش از ۳۰۰ شکل هندسی و قالب‌های متفاوتی را در اختیار خواهید داشت که هنگام عکاسی روی دوربین گوشی ظاهر می‌شوند و می‌توانید با تنظیم سوژه‌ای که قصد عکاسی از آن را دارید در قاب این اشکال، تصاویر بسیار خاصی را به ثبت برسانید. رابط کاربری برنامه نیز به طور ساده و گویا طراحی شده است؛ به طوری که حتی در اولین مراجعه به آن نیز به سرعت متوجه بخش‌های اصلی برنامه خواهید شد و می‌توانید به عکس‌برداری بپردازید. این برنامه دارای تنظیمات دقیقی نیز متناسب با اشکال هندسی است که به کمک آن می‌توانید محیط داخل یا خارج اشکالی که به عکس‌ها اضافه شده است را روشن یا تاریک‌تر کنید و جلوه‌ی خاص‌تری به آن‌ها ببخشید. با مشاهده‌ی نمونه تصاویر بالا کاملا مشخص است که تغییر نور و روشنایی عکس تا چه حد این اشکال هندسی را به خورد تصاویر خواهد داد. Shapical دارای یک پیج اینستاگرام به آدرس @Shapical نیز هست که با مراجعه به آن می‌توانید نمونه تصاویر بی‌نظیری که توسط این اپلیکیشن به ثبت رسیده‌اند مشاهده کنید و در عین حال برای ثبت عکس‌های خود از این ایده‌ها الگوبرداری کنید.

 

این اپلیکیشن در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است که در نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن به ۲۰۰ شکل هندسی دسترسی خواهید داشت.

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.