0

بازدید : 1869 بار

ایجاد: شنبه، 14 فروردين 1395

ویرایش: شنبه، 14 فروردين 1395

نقاشی دیجیتال در اندروید LayerPaint Zero v1.0.8

نقاشی دیجیتال در اندروید  LayerPaint Zero v1.0.8
نقاشی دیجیتال در اندروید LayerPaint Zero v1.0.8
حجم نرم افزار 3.20 مگابایت
دفعات دانلود 175
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.0 و بالاتر
نقاشی دیجیتال در اندروید  LayerPaint Zero v1.0.8
توضیحات :

 

با از راه رسیدن تبلت‌ها و افزایش سایز صفحه نمایش موبایل‌ها، نقاشی دیجیتال به مرور به یکی از تفریحات کاربران خوش ذوق تبدیل شد به طوری که اکثر نقاشان معروف نیز از این مووضع استقبال کرده و طرح‌های فوق‌العاده‌ای را در این زمینه منتشر کرده اند. اگر دستی بر نقاشی دیجیتال داشته باشید حتما نام اپلیکیشن پولی LayerPaint را شنیده اید. اپلیکیشنی حرفه‌ای برای نقاشی در پلت فرم اندروید که می‌توانید با دانلود آن، نقاشی‌های دیجیتال خود را به مرحله‌ی جدیدی ارتقا دهید. این اپلیکیشن علاوه بر ابزارهای حرفه‌ای که برای ایجاد نقاشی‌ها و طرح‌های دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد دارای فیلترهای جذابی نیز است که از میان آن‌ها می‌توان به  Hue, Gaussian Blur, Mosaic, Monochrome و Extracting Lines اشاره کرد. پشتیبانی از لایه‌های مختلف نیز دیگر ویژگی این اپلیکیشن به حساب می‌آید که به کمک آن می‌توانید طرح‌های خود را به چند لایه‌ی جداگانه تقسیم بندی کنید تا مدیریت بهتری روی طرح‌ها داشته باشید.

 

 

 

نکته‌ی فوق‌العاده‌ای که در LayerPaint وجود دارد پشتیبانی از فایل‌های PSD فتوشاپ است که به کاربر اجرا و ویرایش این فایل‌ها را خواهد داد. این موضوع شاید برای کاربران عادی چندان هیجان انگیز به نظر نرسد اما عکاسان و گرافیست‌ها قطعا قدر این ویژگی را خواهند دانست. این ویژگی در مواقع ضروری که به فتوشاپ یا حتی رایانه دسترسی ندارید می‌تواند بسیار کارآمد و مفید واقع شود. قلموها و براش‌های موجود در LayerPaint نیز در سطح بسیار بالایی از لحاظ تعداد و کیفیت قرار دارند و کافیست تا با انتخاب آن‌ها انگشت خود را روی صفحه‌ی نمایش حرکت دهید تا از کیفیت بالای طرح‌های ایجاد شده لذت ببرید. نسخه‌ی رایگان LayerPaint HD دارای امکانات محدودتری نسبت به نسخه‌ی پولی آن است و برای لذت بردن از کیفیت HD و امکانات کامل باید نسخه‌ی کامل آن را خریداری کنید. رابط کاربری به نوعی طراحی شده است که بهترین اجرای آن در تبلت‌ها و صفحه نمایش‌های بالای ۷ اینچ خواهد بود با این حال استفاده از آن در گوشی‌های موبایل نیز امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت پولی منتشر شده است و نسخه ی رایگان آن تنها دارای ابزار Paint برای نمایش برنامه است. LayerPaint دارای ۳.۳ مگابایت حجم بوده و برای اجرا به اندروید ۴ یا بالاتر نیاز خواهد داشت.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.