0

بازدید : 1565 بار

ایجاد: دوشنبه، 16 فروردين 1395

ویرایش: دوشنبه، 16 فروردين 1395

لاک اسکرین متفاوت Solo Locker V5.9.9.0

لاک اسکرین متفاوت Solo Locker V5.9.9.0
لاک اسکرین متفاوت Solo Locker V5.9.9.0
حجم نرم افزار 5.50 مگابایت
دفعات دانلود 137
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
لاک اسکرین متفاوت Solo Locker V5.9.9.0
توضیحات :

 

 

Solo Locker اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید قفل Pattern و Pin گوشی را با استفاده از تصاویر دلخواه شخصی سازی و متنوع‌تر از همیشه کنید. اگر تا به حال قفل لاک اسکرین را فعال کرده باشید حتما با ظاهر یکنواخت و ساده‌ی آن آشنایی دارید. علاوه بر ظاهر خسته کننده، طبیعتا فراموشی رمزهای عددی و پترن‌ها نیز یکی از احتمالات جدی برای هر کاربری خواهد بود. Solo Locker نیز مانند لاک اسکرین پیش فرض گوشی دو حالت Pattern و PinCode را در اختیار شما قرار خواهد داد اما تفاوت مهم و جالب آن، قرار دادن تصاویر مختلف در زمینه‌ی اعداد یا دایره‌های پترن است که علاوه بر زیبایی خاصی که به صفحه‌ی قفل شما خواهد بخشید، احتمال فراموشی رمز عبور را نیز کمتر از پیش خواهد کرد چرا که بعد از تنظیم عکس‌های خاص، به مرور بیشتر از آنکه به عدد یا جایگاه ترتیبی پترن‌ها توجه کنید، ارتباطی که بین تصاویر وجود دارد در ذهن شما ثبت خواهد شد و با توجه به قوی‌تر بودن حافظه‌ی تصویری، احتمالا از یاد رفتن رمز عبور به حداقل خواهد رسید.

 

برای مثال شما می‌توانید عکس اعضای خانواده‌ی خود را در اعداد ۱ تا ۹ در حالت پین، یا ۹ خانه‌ی پترن تنظیم کنید و مبنای تعیین رمز را، ارتباط بین عکس‌ها قرار دهید. این ارتباط می‌تواند بر اساس حالت‌های مختلفی همچون ترتیب سنی باشد تا با مشخص کردن آن بر اساس سن پلکانی حداقل ۴ نفر از اعضای فامیل، برای همیشه این رمز را به خاطر داشته باشید. Solo Locker قادر به شخصی سازی صفحه‌ی قفل نیز خواهد بود و می‌توانید قالب‌های موجود را از حالت دایره، به قلب یا ... نیز تغییر دهید.

 

 

 

استفاده از Solo Locker در حالت عادی و بدون قرار دادن رمزعبور یا پترن نیز ممکن بوده و در بخش تنظیمات برنامه می‌توانید به استایل‌های فوق‌العاده‌ای برای حالت Swipe To Unlock در اختیار داشته باشید که در تصویر بالا شاهد یکی از این استایل‌ها هستید. در این بخش چند استایل به صورت آفلاین برای شما در نظر گرفته شده است و در تب دوم نیز می‌توانید به گالری آنلاین این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و استایل‌های مورد علاقه را ابتدا دانلود و سپس به عنوان قفل گوشی تنظیم کنید. این اپلیکیشن تنها با ۵ مگابایت منتشر شده است و به کمک ویژگی‌هایی همچون قابلیت شخصی سازی، استایل‌های آماده و متنوع و امکان استفاده از Wallpaper‌های مختلف موفق به جلب توجه بیش از ۱۰ میلیون کاربر شده است. Solo Locker دارای ویجت‌های مختلفی مانند موزیک پلیر، اطلاع رسان و ... نیز هست که توسط آن‌ها می‌توانید حتی در حالت قفل، موسیقی در حال پخش را مدیریت کنید و به اعلانیه‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

اگر از لاک اسکرین پیش فرض گوشی خود خسته شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم Solo Locker را برای یک بار امتحان کنید. 

 

 

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.