0

بازدید : 1620 بار

ایجاد: چهارشنبه، 18 فروردين 1395

ویرایش: چهارشنبه، 18 فروردين 1395

آنالیز و مانیتورینگ باتری Battery Monitor glgjing v2.7.0

آنالیز و مانیتورینگ باتری Battery Monitor glgjing v2.7.0
آنالیز و مانیتورینگ باتری Battery Monitor glgjing v2.7.0
حجم نرم افزار 1.50 مگابایت
دفعات دانلود 124
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
آنالیز و مانیتورینگ باتری Battery Monitor glgjing v2.7.0
توضیحات :

 

 

 

در سال‌های اخیر گوشی‌های موبایل با سرعت سرسام آوری پیشرفت کرده‌اند؛ به طوری که سطح کیفی و امکانات گوشی‌های تولید شده در زمان حاضر نسبت به دوران گوشی‌های جاوا و نوکیا قابل مقایسه نیست. اما با وجود پا گذاشتن سخت‌افزارهای قدرتمند و صفحه‌نمایش‌های بزرگ و چشم‌نواز، هنوز هم بخش باتری گوشی پیشرفت چندانی نکرده و اکثریت کاربران موبایل‌های هوشمند مجبور به شارژ کردن روزانه‌ی گوشی‌های خود هستند. اپلیکیشن‌های بسیاری وجود دارند که با هدف صرفه‌جویی در مصرف باتری طراحی شده‌اند؛ اما هیچکدام آن طور که باید قادر به انجام این وظیفه نبوده‌اند. اگر شما هم به کارکرد اپلیکیشن‌های مذکور امید چندانی ندارید، می‌توانید از اپلیکیشن Battery Monitor استفاده کنید. این اپلیکیشن به جای دخالت در فعالیت‌های پردازنده و ...، تنها به مانیتورینگ عملکرد باتری می‌پردازد و با ارائه‌ی گزارشی دقیق از مشخصات باتری و نحوه‌ی مصرف آن، شما را در مدیریت هر چه بهتر باتری یاری خواهد کرد. Battery Monitor که به صورت رایگان منتشر شده است دارای حجم ۲ مگابایتی بوده و برای اجرا به اندروید ۲.۳ نیاز دارد.

 

 

اولین نکته‌ای که در اپلیکیشن Battery Monitor خودنمایی می‌کند رابط کاربری جذاب و زیبای آن است؛ به طوری که می‌توان آن را یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید از لحاظ ظاهری دانست. تمامی المان‌ها در بخش‌های مناسبی قرار دارند و با نمودارهای رنگی موجود، همه چیز به صورت کاملا گویا در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما در این برنامه می‌توانید مشخصات باتری مانند دما، ولتاژ، زمان باقی مانده تا اتمام شارژ و ... را مشاهده کنید. گزارش مصرف و همچنین تغییر دمای باتری نیز به صورت یک نمودار برای شما ترسیم خواهد شد تا بتوانید زمان اوج مصرف را شناسایی کنید. بخش شخصی‌سازی ظاهر برنامه نیز در حد قابل قبولی قرار دارد و می‌توانید از میان پوسته‌های رنگارنگ، هرکدام را که پسند کردید برای برنامه انتخاب کنید. رنگ منو و گراف‌ها شامل این تغییرات خواهند شد و می‌توانید از میان رنگ‌هایی مانند آبی، سبز، قرمز و سبز، هرکدام را که مایل بودید را به عنوان پوسته‌ی این برنامه تنظیم کنید.

 
 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.