0

بازدید : 1786 بار

ایجاد: يکشنبه، 22 فروردين 1395

ویرایش: يکشنبه، 22 فروردين 1395

پخش صوتی پیام های دریافتی Audify Notification Reader v1.91

پخش صوتی پیام های دریافتی Audify Notification Reader v1.91
پخش صوتی پیام های دریافتی Audify Notification Reader v1.91
حجم نرم افزار 8.60 مگابایت
دفعات دانلود 162
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.4 و بالاتر
پخش صوتی پیام های دریافتی Audify Notification Reader v1.91
توضیحات :

 

طبیعتا هیچ کاربری دوست ندارد که هنگام گوش دادن به موسیقی یا انجام مکالمه توسط هندزفری (به خصوص هنگام رانندگی)، پیام‌هایی را از تلگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی دریافت کند و مجبور به خواندن آن‌ها باشد. اما آنلاین بودن همیشگی و حضور گسترده در شبکه‌های اجتماعی این مشکل را نیز به همراه خواهد داشت و به ناچار، روزانه ده‌ها پیام مختلف هنگام استفاده از هدفون یا هندزفری دریافت خواهیم کرد. هر اندازه که تعداد پیام‌های دریافتی بالاتر باشد، لذت گوش دادن به موسیقی یا مکالمه‌ی در حال انجام نیز کمتر خواهد شد. اما جای نگرانی نیست چرا که شما در تحمل این مشکل تنها نیستید و گروه توسعه‌دهنده‌ای با نام AppKiddo با انتشار اپلیکیشن Audify Notification Reader این مشکل را به شکل جالبی حل کرده است. اگر فیلم‌هایی همچون IronMan را دیده باشید حتما با دستیار صوتی تونی استارک که جارویس نام داشت آشنا هستید. دستیاری که پیام‌های دریافتی و اطلاعات زیاد دیگری را مانند یک منشی به تونی استارک اطلاع می‌داد. اگر دوست دارید دستیاری هرچند کوچک اما شبیه به جارویس داشته باشید، Audify Notification Reader اپلیکیشن مناسبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن وظیفه‌ی خواندن پیام‌های دریافتی را در گوشی شما خواهد داشت به طوری که فارغ از اپلیکیشن مورد نظر (تلگرام، هنگ اوت و ...) این برنامه هر پیامی که به صورت نوتیفیکیشن دریافت کنید را برای شما خواهد خواند. با فعالسازی این برنامه، از این پس به جای آنکه هنگام پخش موسیقی یا انجام مکالمه صدای زنگ نوتیفیکیشن را بشنوید و مجبور به خواندن دستی پیام باشید، Audify Notification Reader پیام مورد نظر را به همراه نام اپلیکیشن، و ارسال کننده برای شما خواهد خواند.

 

 
 
 
 

البته همانطور که قابل پیش بینی است این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و موتور صوتی موجود در آن تنها قادر به خواندن پیام‌های انگلیسی است اما با این حال، شنیدن نام برنامه، و فرستنده‌ی پیام نیز خالی از لطف نیست چراکه قطعا افراد کمی وجود دارند که پیام آن‌ها از اهمیت لازم را برای خواندن و پاسخدهی در هنگام رانندگی، یا گوش دادن به موسیقی برخوردار باشد. از همین رو با وجود آنکه Audify Notification Reader قادر با خواندن متن فارسی پیام دریافتی نیست، می‌تواند نام اپلیکیشن دریافت کننده، و شخص ارسال کننده را برای شما بخواند تا تنها در صورت تمایل اقدام به مشاهده و جواب دادن پیام او کنید. اپلیکیشن‌هایی که قادر به استفاده از این قابلیت هستند به طور کامل قابل شخصی‌سازی هستند و شما می‌توانید در تنظیمات Audify Notification Reader مشخص کنید که پیام‌های دریافتی از چه اپلیکیشن‌هایی توسط این Audify خوانده شود. نکته‌ی جالب دیگری که در Audify Notification Reader وجود دارد نیز تشخیص هوشمند اپلیکیشن‌های غیرضروری است. این اپلیکیشن با توجه به لیستی که از اپلیکیشن غیرضروری مشخص کرده‌اید، اپلیکیشن‌های جدید را آنالیز می‌کند و در صورتی که شباهتی بین آن‌ها ببیند به طور خودکار این برنامه‌ها را نیز به حالت غیرفعال تبدیل می‌کند.

 

این اپلیکیشن به صورت کلی هنگام دریافت نوتیفیکیشن فعال خواهد بود اما می‌توانید در تنظیمات برنامه، فعالیت آن را تنها به زمانی که گوشی شما به هندزفری وصل است محدود کنید. با انجام این کار بلافاصله بعد از اتصال، برنامه فعال خواهد شد و پیام‌های دریافتی برای شما خوانده خواهد شد.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.