0

بازدید : 1615 بار

ایجاد: چهارشنبه، 25 فروردين 1395

ویرایش: چهارشنبه، 25 فروردين 1395

لانچر سبک و هوشمند Nano Launcher v2.0.6

لانچر سبک و هوشمند Nano Launcher v2.0.6
لانچر سبک و هوشمند Nano Launcher v2.0.6
حجم نرم افزار 2.20 مگابایت
دفعات دانلود 167
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
لانچر سبک و هوشمند Nano Launcher v2.0.6
توضیحات :

 

یکی از مواردی که در گوشی‌های اندروید قادر به شخصی‌سازی آن هستید، لانچر است که به لطف اپلیکیشن‌های متنوعی که در این زمینه ساخته شده‌اند کاربران اندروید قادرند تا محیط کاربری گوشی را با توجه به سلیقه‌ی خود و به شکلی که دوست دارند تزئین کنند. Nano Launcher یکی دیگر از لانچر‌های جدید و کم حجمی است که توانسته تا محیطی فوق‌العاده سبک را برای کاربران به ارمغان بیاورد. توسعه‌دهندگان این برنامه الویت خود را در سرعت و هوشمند بودن قرار داده‌اند که بعد از مدتی کار با این لانچر، قطعا به موفقیت‌آمیز بودن اجرای این الویت‌ها ایمان خواهید آورد. Nano Launcher نیز مانند تمام لانچرهای دیگر از آیکون‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از IconPack‌های موجود در مارکت اندروید، تمامی آیکون‌های موجود در محیط گوشی را به کمک Nano Launcher تغییر دهید. اپلیکیشن‌های سیستمی و همچنین برنامه‌هایی که کاربر اقدام به نصب آن‌ها کرده است همگی در این لیست حضور دارند و شامل حال تغییرات انجام شده خواهند شد. البته باید در نظر داشت که معدود اپلیکیشن‌هایی که چندان شناخته شده نیستند ممکن است به طور خودکار توسط بخش تغییر آیکون این لانچر شناسایی نشوند که در این صورت مجبور به تنظیم دستی آن‌ها خواهید بود.

 

 
 
 
 

اگر از بحث آیکون‌ها و شخصی‌سازی‌های ظاهری این لانچر گذر کنیم، به امکانات جالب آن در زمینه‌ی نمایش اپلیکیشن‌ها می‌رسیم. معمولا لانچرها دارای پنجره‌ای با عنوان App Drawer هستند که در آن اپلیکیشن‌ها به ترتیب نام قرار گرفته‌اند و برای تغییر این چینش‌ها باید به تنظیمات برنامه مراجعه کنید. در Nano Launcher اما این بخش کمی متفاوت است و برای مثال شما در یک صفحه، اپلیکیشن‌هایی که بیشترین استفاده از آن‌ها را داشته‌اید مشاهده خواهید کرد. نکته‌ی بسیار جالبی که در این لانچر مشاهده کردیم هشدارهای سلامتی آن بود به طوری که اگر بیش از حد از گوشی خود استفاده کنید، نانو لانچر به شما یادآوری خواهد کرد که جهت سلامتی خود بهتر است تنها در حد لازم و معقول از گوشی بهره ببرید. البته با وجود آنکه ممکن است مشاهده‌ی چنین پیامی اذیت‌کننده به نظر برسد، اما می‌توان نگاهی فانتزی نیز به آن داشت که گوشی شما به سلامت و سالم بودن شما اهمیت می‌دهد. توسط اپلیکیشن جانبی Nano Notification نیز می‌توانید تعداد پیام‌های خوانده نشده در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را با سایزی کوچک روی آیکون برنامه‌ها مشاهده کنید.

 

این اپلیکیشن برای نصب به اندروید ۴ یا بالاتر نیاز دارد.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.