0

بازدید : 1472 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 7 ارديبهشت 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 7 ارديبهشت 1395

ویرایش تصاویر TextSwag v1.4

ویرایش تصاویر  TextSwag v1.4
ویرایش تصاویر TextSwag v1.4
حجم نرم افزار 10.60 مگابایت
دفعات دانلود 161
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
ویرایش تصاویر  TextSwag v1.4
توضیحات :

 

استفاده از عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی با فیسبوک به طور جدی‌تری معنا و رنگ گرفت و با روی کار آمدن اینستاگرام نیز با اختلاف زیاد به مهم‌ترین فایل مدیای اشتراک‌گذاری شده در دنیای مجازی تبدیل شد؛ به طوری که تنها در همین اینستاگرام و تنها در ۲۴ ساعت، میلیون‌ها عکس مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود. در این میان اپلیکیشن‌های مختلفی که برای ویرایش عکس‌ها ساخته می‌شد، مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفت. در حال حاضر ده‌ها هزار اپلیکیشن مختلف در زمینه‌ی ادیت عکس‌ها وجود دارد که هرکدام به نوبه‌ی خود به عدم یکنواختی این مسیر کمک شایانی کرده‌اند. TextSwag یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های ساخته شده در این زمینه است که به نوعی با ادغام همتایان پیشین خود، یک اپلیکیشن همه کاره را به وجود آورده؛ اپلیکیشنی که به لطف استفاده از ابزارک‌ها و افکت‌های جدید و جذاب، تنوع بیشتری به عکس‌های شما خواهد بخشید. تاکنون اپلیکیشن‌های زیادی برای ثبت نوشته روی تصاویر یا اعمال افکت روی عکس‌ها منتشر شده است، اما اگر دوست دارید تا با نصب تنها یک اپلیکیشن به تمامی این موارد دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم TextSwag را دانلود و امتحان کنید.

 

 

 

 

بخش اصلی این اپلیکیشن به افکت‌ها اختصاص دارد . ده‌ها افکت مختلف و رنگارنگ در TextSwag وجود دارد که می‌توانید روی عکس‌های خود اعمال کنید و جلوه‌ی جدیدی به آنها ببخشید. اگر یک عکاس باشید یا حداقل مبحث عکس‌ها را به طور علمی و تئوری دنبال کرده باشید، قطعا این موضوع را درک خواهید کرد که یک افکت خوب و مناسب تا چه حد می‌تواند یک عکس را جذاب کند. گاهی این جذابیت‌های اضافه شده به قدری چشمگیر‌ هستند که تماشای نسخه‌ی خام عکس را خارج از تحمل می‌کنند. TextSwag با جمع‌آوری ده‌ها افکت مختلف در خود، به شما کمک می‌کند تا بهترین جلوه را برای تصویر خود انتخاب کنید و بعد از ذخیره، آن را در شبکه‌های اجتماعی همچون ایسنتاگرام به اشتراک بگذارید. کاربران بسیاری وجود دارند که با مشاهده‌ی عکس‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی محو زیبایی آن‌ها می‌شوند و به دنبال ابزاری هستند که بتواند چنین افکت‌های سینمایی و جذابی را به عکس‌ها اضافه کند. اگر شما نیز چنین خواسته‌ای دارید TextSwag می‌تواند جواب مناسبی برای این درخواست شما باشد؛ چراکه در بررسی انجام شده  افکت‌های موجود در آن از بهترین آیتم هایی است که در میان اپلیکیشن‌های مشابه مشاهده کرده بودیم. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این بخش، به تصاویر تکراری و یکنواخت خود جان تازه‌ای ببخشید.

 

بخش دوم برنامه مربوط به تکست‌ها و نوشته‌ها است. جدا از یک جمله یا کلمه‌ی زیبا، سلیقه‌ی خوبی هم برای نحوه‌ی قرار دادن آن روی تصاویر مورد نیاز است تا بتوانید عکس-نوشته‌های جذابی را درست کنید. اکثر کاربران از ذوق لازم برای انتخاب واژه یا جملات زیبا برخوردارند، اما قرار دادن آن را روی عکس‌ها به شکلی عجله‌ای و نه چندان مناسب انجام می‌دهند که باعث می‌شود نتیجه‌ی نهایی، آن‌طور که باید تاثیرگذار نباشد. TextSwag به فکر این کاربران بوده و ده‌ها مدل مختلف از سبک‌ها و فونت‌های نوشتاری را به صورت آماده در این برنامه مهیا کرده است تا با انتخاب آنها و قرار دادنشان روی تصاویر، جلوه‌ی زیبا و متفاوتی به آنها بخشید. در واقع TextSwag همه چیز را حاضر و آماده در اختیار شما قرار خواهد داد و تنها کاری که بر عهده‌ی شما خواهد ماند تغییر جمله‌ی نوشته شده بعد از جاگذاری آن در عکس است. البته برای آنکه نهایت استفاده را از زیبایی نمونه‌های موجود ببرید بهتر است از واژه‌های انگلیسی استفاده کنید؛ چرا که فونت فارسی چندان جالبی در این اپلیکیشن وجود ندارد. امکاناتی همچون Crop کردن عکس‌ها و ... نیز از دیگر موارد موجود در این اپلیکیشن هستند که می‌توانند در کار با عکس‌ها به شما کمک کنند.

 

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.