0

بازدید : 1848 بار

ایجاد: پنجشنبه، 23 ارديبهشت 1395

ویرایش: پنجشنبه، 23 ارديبهشت 1395

لاک اسکرین زیبا و متفاوت kklocker v4.6

لاک اسکرین زیبا و متفاوت kklocker v4.6
لاک اسکرین زیبا و متفاوت kklocker v4.6
حجم نرم افزار 3.40 مگابایت
دفعات دانلود 179
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
لاک اسکرین زیبا و متفاوت kklocker v4.6
توضیحات :

 

لاک اسکرین‌ بدون شک یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های گوشی موبایل به حساب می‌آید و استفاده‌های بسیار مفیدی می‌توان از این بخش گوشی کرد. برای مثال تامین امنیت گوشی یا نمایش نوتیفیکیشن‌ها و اعلان‌های مختلف اندرویدی مانند تماس‌های از دست رفته، پیامک‌های خوانده نشده و... تنها یکی از استفاده‌هایی است که می‌توان از این بخش محبوب به عمل آورد. KK Locker نیز اپلیکیشنی در رابطه با همین بخش گوشی‌های اندرویدی است که به کمک آن می‌توانید از استایل لاک اسکرین کیت کت و لالی پاپ برای صفحه‌ی قفل گوشی خود استفاده کنید. البته این برنامه تنها با هدف شبیه سازی لاک اسکرین‌های این دو نسخه از اندروید منتشر نشده است بلکه سعی در کامل کردن آن‌ها نیز داشته و از همین رو می‌توان گفت با نسخه‌ی کامل‌تری از لاک اسکرین‌های کیت کت و لالی پاپ رو به رو خواهید بود.

 

 
 
 
 

این برنامه از هر دو پوسته‌ی لالی پاپ و کیت کت پشتیبانی می‌کند و بنا بر سلیقه‌ی خود می‌توانید هر کدام را که مایل بودید به عنوان لاک اسکرین گوشی تنظیم کنید. معمولا اپلیکیشن‌های جانبی لاک اسکرین دارای تاخیر‌های چندثانیه‌ای هستند و برای مثال وقتی صفحه‌ی گوشی را خاموش می‌کنید، اگر بلافاصله دکمه‌ی Power را بزنید مشاهده می‌کنید که گوشی هنوز قفل نشده است و تا فعال شدن مجدد آن چند ثانیه‌ای زمان لازم است. اما اجرای روان و بدون نقص این لاک اسکرین باعث شده است تا بتوان با خیالی آسوده آن را به عنوان صفحه‌ی قفل گوشی استفاده کرد. علاوه بر حالت عادی، امکان تنظیم پترن و رمز عددی نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است تا بتوانید امنیت گوشی خود را حداقل در بخش ورودی تامین کنید. در استایل لاک اسکرین کیت کت می‌توانید میانبرهایی نیز از اپلیکیشن‌های پرکاربرد خود مشخص کنید تا همانند تصویر بالا، قادر باشید اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را از همان صفحه‌ی قفل گوشی اجرا کنید.

 

اپلیکیشن KK Locker با حجم 4.2 مگابایت و در دو نسخه‌ی پولی و رایگان منتشر شده است و برای اجرا به نسخه ی 4 یا بالاتر اندروید نیاز دارد.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.