0

بازدید : 1366 بار

ایجاد: چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1395

ویرایش: چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1395

بزرگنمایی چند برابری Magnifier v1.0.6

بزرگنمایی چند برابری   Magnifier v1.0.6
بزرگنمایی چند برابری Magnifier v1.0.6
حجم نرم افزار 2.50 مگابایت
دفعات دانلود 198
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
بزرگنمایی چند برابری   Magnifier v1.0.6
توضیحات :

 

اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین و حتی بیشتر برنامه‌های جانبی نیز که برای کار با دوربین موبایل ساخته و منتشر شده‌اند دارای یک استاندارد بخصوص در رابطه با میزان زوم تصاویر هستند به این معنا که متناسب با کیفیت و قدرت دوربین گوشی، یک میزان حداکثری برای زوم کردن وجود دارد. اپلیکیشن Magnifier با ارتقا دادن این محدودیت به میزان چندین برابر حالت عادی، و ارائه‌ی ابزارهای جانبی کاربردی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید از موبایل خود به عنوان یک ذره بین هم استفاده کنید. 

 

 

 

 علاوه بر قابلیت زوم بسیار بالا، Magnifier دارای ابزارک‌های مفیدی نیز است که وجود آن‌ها به ثبت تصویری حرفه‌ای‌تر کمک می‌کند. برای مثال توسط یکی از این ابزارک‌ها می‌توانید تصویر را برای مشاهده‌ی بهتر و دقیق‌تر متوقف کنید. اگر تجربه‌ی عکاسی داشته باشید حتما اطلاع دارید زمانی که روی یک سوژه زوم کرده‌اید یک لرزش کوچک دست شما برابر با چندین سانتی‌متر جا به جا شدن سوژه در تصویر خواهد بود که هرچه زوم انجام شده بیشتر باشد این موضوع نیز بیشتر به چشم خواهد آمد. در Magnifier نیز برای جلوگیری از تاثیرات منفی لرزش دست در تصویر خروجی می‌توانید به محض آنکه روی سوژه‌ی مورد نظر زوم کردید تصویر را متوقف کنید تا با دقت بیشتری به مشاهده‌ی آن بپردازید. تغییر فوکوس برای مشاهده‌ی دقیق‌تر سوژه، فلش داخلی برای محیط‌های تاریک و Invert کردن رنگ سیاه و سفید در دوربین از دیگر امکاناتی هستند که در این برنامه به آن دسترسی خواهید داشت.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.