0

بازدید : 1815 بار

ایجاد: چهارشنبه، 5 خرداد 1395

ویرایش: چهارشنبه، 5 خرداد 1395

ارسال پیامک های گروهی به مخاطبان Multi SMS Group SMS 1.3.8

ارسال پیامک های گروهی به مخاطبان  Multi SMS Group SMS 1.3.8
ارسال پیامک های گروهی به مخاطبان Multi SMS Group SMS 1.3.8
حجم نرم افزار 4.00 مگابایت
دفعات دانلود 342
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 3.0 و بالاتر
ارسال پیامک های گروهی به مخاطبان  Multi SMS Group SMS 1.3.8
توضیحات :

 

 Multi SMS اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید پیامک‌های گروهی خود را با در اختیار داشتن امکانات بیشتری ارسال کنید و روی آن‌ها مدیریت داشته باشید. اگر قصد ارسال پیامک به بیش از یک نفر را داشته باشید اپلیکیشن پیام رسان گوشی اقدام به ارسال نوبتی پیام مورد نظر به آن‌ها می‌کند. اما Multi SMS می تواند این کار را را در یک پنل حرفه‌ای‌تر با امکان نظارت بر موارد ارسالی برای شما انجام دهد  شما می‌توانید عملیات ارسال را مشاهده کرده و از ارسال‌های موفق یا ناموفق باخبر شوید تا اگر پیامکی به یک شماره‌ی خاص تحویل داده نشد، در زمانی دیگر  مجددا  آن  را ارسال کنید.

 

 

 

 

 یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب Multi SMS قابلیت ارسال زمان‌‌بندی می باشد.  با این نرم افزار شما می توانید ارسال خودکار  پیامک‌های گروهی را در اختیار داشته باشید تا برای مثال به طور خودکار در عید پیامک تبریک شما به کاربران انتخاب شده ارسال شود. شما حتی می‌توانید زمان بین ارسال هر پیامک را نیز مشخص کنید چراکه برخی مواقع ارسال همزمان پیامک باعث تداخل و عدم ارسال برخی از آن‌ها می‌شود اما با این امکان می‌توانید زمان بین ارسالی را برای مثال روی ۱۰ ثانیه قرار دهید تا پیامک مورد نظر با فاصله‌ی ۱۰ ثانیه برای افراد مشخص شده ارسال شود.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.