0

بازدید : 30110 بار

ایجاد: يکشنبه، 16 خرداد 1395

ویرایش: يکشنبه، 1 مهر 1397

ثبت تصاویر پانوراما Panorama360 v5.3.9

ثبت تصاویر پانوراما  Panorama360 v5.3.9
ثبت تصاویر پانوراما Panorama360 v5.3.9
حجم نرم افزار 12.47 مگابایت
دفعات دانلود 477
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
ثبت تصاویر پانوراما  Panorama360 v5.3.9
توضیحات :

امکان ثبت تصاویر پانوراما از سال‌ها پیش و حتی در گوشی‌های جاوا نیز امکان‌پذیر بود و به دلیل آن که توانایی ثبت تمام زوایای یک منظره را داشت، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های عکاسی تبدیل شد به طوری که بعد از گذشت سال‌ها، هنوز هم یکی از رایج‌ترین شیوه‌های عکاسی به حساب می‌آید. اما با تولید گوشی‌های هوشمند و اضافه‌شدن سنسورهای حرکتی، تصاویر پانوراما ارتقاء یافت و به لطف این ویژگی، ثبت و مشاهده‌ی این تصاویر وارد مرحله‌ی جدیدی شد. تا پیش از این موضوع، عکس‌های ۳۶۰ درجه‌ای در گوشی‌های جاوا، به صورت یک تصویر با اندازه‌ای بسیار طولانی قابل مشاهده بود که تمام ۳۶۰ درجه‌ی محیط را در یک تصویر ساده و دو بعدی به شما نشان می‌داد. اما با ورود سنسورهای هوشمند، کاربران قادر خواهند بود تا این تصاویر را دقیقا مشابه زمانی که به ثبت آن‌ها پرداختند، و تنها با حرکت دادن گوشی به اطراف مشاهده کنند.

نکته‌ی جالبی که در Panorama ۳۶۰ وجود دارد امکان اشتراک گذاری عکس‌های ثبت شده به صورت آنلاین است. به لطف این ویژگی شما قادر خواهید بود تا تصاویر سه‌بعدی و پانورامایی که کاربران جهانی این اپلیکیشن در بخش آنلاین منتشر کرده‌اند را نیز مشاهده کنید و از تماشای مناظر جذاب در نقاط مختلف دنیا لذت ببرید. نکته‌ای که باعث جذاب بودن این ویژگی شده است امکان مشاهده‌ی سه‌بعدی عکس‌های پانوراما است به طوری که بر خلاف تصاویر ساده‌ای که از مناظر مختلف در اینترنت وجود دارد، تصاویر موجود در Panorama ۳۶۰ را می‌توانید با حرکت دادن گوشی به سمت‌های مختلف مشاهده کنید که حس بسیار واقعی را برای کاربر خواهد ساخت. این عملکرد Panorama ۳۶۰ تا حد زیادی به اپلیکیشن Sphere۳۶۰ شباهت دارد که با توجه به مشکلات کندی و سنگین بودن برنامه‌ی Sphere، اپلیکیشن Panorama ۳۶۰ می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد.


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.