0

بازدید : 1325 بار

ایجاد: پنجشنبه، 10 تير 1395

ویرایش: پنجشنبه، 10 تير 1395

مرورگر Adblocker Browser v48.0.2016042601

 مرورگر  Adblocker Browser v48.0.2016042601
مرورگر Adblocker Browser v48.0.2016042601
حجم نرم افزار 40.00 مگابایت
دفعات دانلود 114
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.3 و بالاتر
 مرورگر  Adblocker Browser v48.0.2016042601
توضیحات :

 

. Adblocker Browser مرورگری برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تبلیغات بنری، پاپ‌آپی و‌... را در وب‌سایت‌ها مسدود کند تا مروری امن و به دور از تبلیغات آزاردهنده را برای شما رقم بزند. البته نباید انتظار سازگاری کامل این برنامه با سایت‌ها و تبلیغات ایرانی را داشته باشید اما در رابطه با وب‌سایت‌های خارجی می‌توانید با خیال راحت به Adblocker Browser اعتماد کنید تا این برنامه به طور خودکار تبلیغات را مسدود کرده و تنها بخش‌های اصلی وب‌سایت‌ها را بارگذاری کنند.

 

 

 

مسدود شدن تبلیغات علاوه بر آنکه مرور وب‌سایت‌ها را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد باعث افزایش عمر باتری، بارگذاری سریع‌تر سایت‌ها و همچنین کاهش حجم مصرفی شما نیز خواهد شد. اکثر تبلیغات اینترنتی به صورت بنر و فایل‌های فلش طراحی شده‌اند که از حجم قابل توجهی نیز برخوردارند. بارگذاری این مطالب در یک وب‌سایت ممکن است قابل چشم پوشی باشد اما وقتی روزانه ده‌ها وب‌سایت مختلف را مرور کنید این حجم‌های اندک در کنار هم بخش قابل توجهی از ترافیک شما را مصرف خواهند کرد. علاوه بر تبلیغات، Adblocker Browser قادر به شناسایی سایت‌های مخرب نیز خواهد بود و در صورتی که از حالت Secure Browsing استفاده کنید این برنامه در صورتی که به وجود بدافزار یا ویروس در وب‌سایت‌های در حال مرور مشکوک شود به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.