0

بازدید : 2046 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 22 تير 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 22 تير 1395

آیکون های دایره ای Numix Circle icon pack 2.2.1

آیکون های دایره ای Numix Circle icon pack 2.2.1
آیکون های دایره ای Numix Circle icon pack 2.2.1
حجم نرم افزار 15.00 مگابایت
دفعات دانلود 116
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.1 و بالاتر
آیکون های دایره ای Numix Circle icon pack 2.2.1
توضیحات :

 

شخصی سازی در اندروید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که کاربران به آن دسترسی دارند. تغییر آیکون‌ها یکی از این شخصی سازی‌ها در میان گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید ظاهر لانچر خود و شکل و شمایل اپلیکیشن‌ها را تغییر دهید تا هر هنگام که قصد اجرای آنها را دارید این تنوع‌های موجود حس و حال جدیدی را در زمان اجرای برنامه یا بازی‌ها به شما بدهد. البته معمولا لانچرهای پیش فرض گوشی‌های موبایل ممکن است از این ویژگی پشتیبانی نکنند اما اگر از لانچرهای جداگانه‌ای همچون Apex یا Nova استفاده می‌کنید می‌توانید تنها با یک لمس تمام آیکون‌های موجود را تغییر دهید. Numix Circle یکی از بهترین مجموعه آیکون‌های رایگان است که بیش از 1 میلیون دانلود را در پلی استور گوگل رقم زده و امتیاز 4.1 از 5 را کسب کرده است. نکته‌ی جالبی که در این برنامه  وجود دارد نیز امکان درخواست آیکون برنامه‌هایی بود که در Numix Circle وجود ندارند. اگر اپلیکیشنی در گوشی شما وجود دارد که با فعالسازی Numix Circle دچار تغییرات مربوط نشد می‌توانید با مراجعه به منوی کناری برنامه و ارسال درخواست خود، در نسخه‌های بعدی شاهد اضافه شدن آیتم مورد نظر باشید.

 

 
 
Numix Circle دارای بیش از ۲۵۰ آیکون جذاب و با کیفیت است که تقریبا تمامی اپلیکیشن‌های مهم را در خود جای داده است. این آیکون‌ها از رزولوشن ۱۹۲ در ۱۹۲ پیکسل برخوردارند و چه در صفحات کوچک موبایل، چه در تبلت‌ها کیفیت بی نظیری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. خوشبختانه Numix Circle نیز از رسم جدیدی که در بین مجموعه آیکون‌ها در حال جا افتادن است پیروی کرده و در کنار آیکون‌ها، والپیپر‌های جذابی را نیز در خود جای داده است تا علاوه بر آنکه بتوانید با استفاده از آنها هماهنگی بیشتری را بین آیکون‌ها و تصویر زمینه‌ی گوشی ایجاد کنید بتوانید با نصب آن از دیگر اپلیکیشن‌های تصویر زمینه نیز بی نیاز شوید. البته تعداد این تصاویر آنچنان زیاد نیست اما با این حال می‌تواند تا مدتی صفحه نمایش گوشی شما را متنوع و جذاب نگه دارد. این برنامه از لانچرهای بسیاری همچون ova, Apex, ADW, Smart, Unicon, Action Launcher, Aviate, Go Launcher, Next, Holo launcher, Solo Launcher, KK Launcher, Atom Launcher و ... پشتیبانی می‌کند.
 
 
 
 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.