0

بازدید : 1875 بار

ایجاد: چهارشنبه، 6 مرداد 1395

ویرایش: چهارشنبه، 6 مرداد 1395

قفل گذاری برنامه های نصب شده App Lock Fingerprint Password 2.2.1

قفل گذاری برنامه های نصب شده App Lock Fingerprint Password 2.2.1
قفل گذاری برنامه های نصب شده App Lock Fingerprint Password 2.2.1
حجم نرم افزار 3.30 مگابایت
دفعات دانلود 126
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.1 و بالاتر
قفل گذاری برنامه های نصب شده App Lock Fingerprint Password 2.2.1
توضیحات :

 

 App Lock Fingerprint Password برنامه ای برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید روی عکس‌ها، ویدیوها، اپلیکیشن‌ها و دیگر مواردی که نیاز به امنیت آن‌ها دارید قفل قرار دهید تا از دسترسی‌های غیر مجاز در امان باشید.

 

 

 

این برنامه از طراحی زیبای متریال برخوردار است و محیط کاربری گویای آن باعث شده است تا حتی اگر پیش از این تجربه‌ی کار با اپلیکیشن‌های رمزگذاری را نداشته‌اید بتوانید به سادگی هرچه تمام‌تر با App Lock ارتباط برقرار کنید. زمانی که این اپلیکیشن را اجرا می‌کنید با لیستی از تمام اپلیکیشن‌های نصب شده اعم از سیستمی یا غیرسیستمی مواجه خواهید شد که در مقابل هرکدام یک گزینه‌ی On.Off قرار دارد. کافیست تا به بررسی این لیست بپردازید و اپلیکیشن‌هایی که به هر طریق شامل فایل یا اطلاعات شخصی شما هستند را قفل کنید.

 

در گوشی‌های سامسونگ یا دیگر گوشی‌هایی که از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کنند (اندروید مارشملو) می‌توانید از اثر انگشت برای قفل و باز کردن اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.