0

بازدید : 2628 بار

ایجاد: دوشنبه، 25 مرداد 1395

ویرایش: دوشنبه، 25 بهمن 1395

پخش موسیقی NRG Playe music player v2.3.0

پخش موسیقی  NRG Playe music player v2.3.0
پخش موسیقی NRG Playe music player v2.3.0
حجم نرم افزار 10.30 مگابایت
دفعات دانلود 136
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
پخش موسیقی  NRG Playe music player v2.3.0
توضیحات :

 

NRG Player یک موزیک پلیر بسیار قدرتمند که با محیط خاص و متفاوت خود، یک پلیر حرفه‌ای را به وجود آورده که امکانات شخصی‌سازی ظاهر برنامه نیز در آن تعبیه شده است.

 

 

اولین موضوعی که هنگام اجرای NRG Player توجه ما را به خود جلب کرد ظاهر بسیار زیبا و متفاوت این برنامه بود. همانطور که در اسکرین شات بالا نیز قابل مشاهده است صفحه‌ی پخش آهنگ NRG Player بسیار زیبا و متفاوت‌تر از همتایان آن طراحی شده است و اگر به دنبال تنوع و زیبایی در پخش کننده‌ی موزیک خود هستید این صفحه‌ی پخش زیبا و روان می‌تواند شما را کاملا راضی کند. نکته‌ی جالبی که در NRG Player وجود دارد امکان شخصی‌سازی ظاهر برنامه است به طوری که می‌توانید متناسب با سلیقه و علاقه‌ی خود هر رنگی را که دوست دارید برای محیط برنامه انتخاب کنید. برخلاف پلیرهای جدید که اکثرا به سمت طراحی متریال پیش رفته‌اند NRG Player سعی کرده است تا با نوآوری در طراحی پلیر متفاوت‌تری را ارائه دهد که در صفحه‌ی پخش آهنگ کاملا موفق بوده و در بخش‌های دیگر تاحدودی به موفقیت رسیده است. اکولایزر موجود در این پلیر نیز در سطح کاملا حرفه‌ای و مناسبی قرار دارد و چیزی از رقیبان خود کم ندارد. اگر برای گوش دادن به موسیقی از هندزفری نیز استفاده می‌کنید NRG Player قابلیت کنترل پخش از طریق هندزفری را برای شما مهیا کرده است تا بتوانید بدون نیاز به روشن کردن صفحه‌ی گوشی عملیاتی همچون پخش، عدم پخش، رفتن به آهنگ بعدی و‌... را انجام دهید.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.