0

بازدید : 2002 بار

ایجاد: شنبه، 30 مرداد 1395

ویرایش: شنبه، 30 مرداد 1395

ثبت اسکرین شات های بلند Stitchcraft 1.1.0.8

ثبت اسکرین شات های بلند Stitchcraft 1.1.0.8
ثبت اسکرین شات های بلند Stitchcraft 1.1.0.8
حجم نرم افزار 5.20 مگابایت
دفعات دانلود 110
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
ثبت اسکرین شات های بلند Stitchcraft 1.1.0.8
توضیحات :

 

محدودیتی که همه‌ی ما همیشه با آن مواجه هستیم این است که عملیات اسکرین شات تنها مواردی را ثبت خواهد کرد که در لحظه‌ی ثبت، در تصویر وجود داشته باشند. برای مثال وقتی مشعول خواندن این پست در گوشی موبایل خود باشید و از صفحه‌ی گوشی اسکرین شات ثبت کنید این عکس تنها تا آخرین خطی که در حال حاضر در تصویر مشاهده می‌کنید را در خود ثبت خواهد کرد در حالی که این مقاله ادامه دار است و اگر قصد ثبت اسکرین شات از تمام آن را داشته باشید باید مرتبا صفحه را به پایین اسکرول کنید و نوبت به نوبت اسکرین شات تهیه کنید.

 

 

 

Stitchcraft اپلیکیشنی بسیار جالب است که به صورت کاملا حرفه‌ای قادر به پیوند زدن اسکرین شات‌های شما بوده و می‌تواند از چند اسکرین شات پشت سر هم، یک اسکرین شات بلند و واحد تهیه کند.

 

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.