0

بازدید : 1503 بار

ایجاد: يکشنبه، 31 مرداد 1395

ویرایش: يکشنبه، 31 مرداد 1395

کپی متن پیام ها و خطاهای گوشی Copy Text On Screen 2.1.9

کپی متن پیام ها و خطاهای گوشی  Copy Text On Screen 2.1.9
کپی متن پیام ها و خطاهای گوشی Copy Text On Screen 2.1.9
حجم نرم افزار 4.30 مگابایت
دفعات دانلود 87
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
کپی متن پیام ها و خطاهای گوشی  Copy Text On Screen 2.1.9
توضیحات :

 

Copy Text On Screen اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندرویدی است که می‌تواند نوشته‌های موجود در عکس‌ها را به متن‌های قابل ویرایش و کپی کردن تبدیل کند. بعد از نصب این برنامه کافیست تا از پیغام خطا اسکرین شات تهیه کنید و آن را در برنامه‌ی Copy Text On Screen فراخوانی کنید. اپلیکیشن به صورت کاملا هوشمند متن موجود در اسکرین شات را تشخیص داده و آن‌ها را تبدیل به متن قابل ویرایش می‌کند.

 

 

 

نکته‌ی جالبی که در Copy Text On Screen وجود دارد نحوه‌ی فراخوانی عکس در آن است. بعد از آنکه اسکرین شات خود را ثبت کردید نیازی به اجرای اپلیکیشن Copy Text On Screen نخواهید داشت بلکه کافی است تا به گالری عکس برنامه مراجعه کرده و بعد از اجرای عکس مورد نظر و لمس گزینه‌ی Share اپلیکیشن Copy Text On Screen را از میان اپ‌های پیشنهادی انتخاب کنید تا اسکرین شات مورد نظر مستقیما در اپلیکیشن Copy Text On Screen اجرا شود و مراحل تبدیل عکس به متن آغاز شود. پیش از مرحله‌ی تبدیل و بعد از انتخاب اسکرین شات مورد نظر ابزار Crop نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا با مشخص کردن محلی که متن مورد نظر شما در آن قرار دارد هم دقت برنامه را در تشخیص متن مورد نظر شما افزایش و هم در مقابل زمان مورد نیاز برای تبدیل را نیز کاهش دهید چرا که هرچه متن بیشتری در عکس شما وجود داشته باشد تفاوت محسوسی در زمان تبدیل نیز اعمال می‌شود.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.