0

بازدید : 2755 بار

ایجاد: دوشنبه، 8 شهريور 1395

ویرایش: دوشنبه، 8 شهريور 1395

بازی با رنگ ها Magic Fluids 1.6.0

 بازی با رنگ ها Magic Fluids 1.6.0
بازی با رنگ ها Magic Fluids 1.6.0
حجم نرم افزار 3.30 مگابایت
دفعات دانلود 503
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.2 و بالاتر
 بازی با رنگ ها Magic Fluids 1.6.0
توضیحات :

 

Magic Fluids  کاربرد خاصی ندارد و تنها شما را به دل زیبایی رنگ‌ها و آب و دود می‌برد و زیبایی‌های ساده، اما متفاوتی را به شما نمایش می‌دهد. با وجود اینکه این برنامه کاربرد و استفاده‌ی مهمی ندارد اما پیشنهاد می‌کنیم که آن را در گوشی خود نصب کنید چرا که طرح‌های زیبایی که تنها با لمس صفحه به وجود می‌آیند هم برای شما و هم برای کودکان بسیار جالب و خلاقانه خواهد بود به طوری که مطمئنا می‌تواند حداقل در نوبت اول شما را با زیبایی خود غافلگیر کند.

 

 

 ویژگی مثبت این برنامه به نوعی فیزیکی بودن رنگ‌های ترسیم شده است به طوری که وقتی انگشت خود را به سمت یکی از خطوط حاضر در صفحه می‌کشید رنگ جدیدی که به دنبال حرکت انگشت شما کشیده می‌شود به خط رنگی حاضر برخورد می‌کند و بعد از تکان دادن آن و به هم ریخته شدن مسیر، به مرور رنگ آن با رنگ قبلی ترکیب می‌شود.

 

نکته‌ ای که باید به آن اشاره کنیم این است که شما می‌توانید Magic Fluids را به عنوان Live Wallpaper نیز تنظیم کنید. با انجام این کار والپیپر گوشی شما به حالت مشکی تبدیل خواهد شد و هرگاه که انگشت خود را روی صفحه برای لمس یک آیکون، یا حرکت بین صفحات تکان دهید این خطوط رنگی ظاهر شده و ترکیب زیبایی را در صفحه‌نمایش شما به وجود خواهند آورد.

 

 


نظرات کاربران
ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.