0

بازدید : 1440 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 23 شهريور 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 23 شهريور 1395

میانبر تنظیمات Quick Settings forAndroid 3.2

میانبر تنظیمات Quick Settings forAndroid 3.2
میانبر تنظیمات Quick Settings forAndroid 3.2
حجم نرم افزار 2.02 مگابایت
دفعات دانلود 92
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 2.3 و بالاتر
میانبر تنظیمات Quick Settings forAndroid 3.2
توضیحات :

 

Quick Settings یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی است که برای انتقال میانبرهای تنظیمات به صفحه‌ی قفل طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید این میانبرها را به صورت ویجت به LockScreen منتقل کنید تا در کسری از ثانیه قادر به انجام تنظیمات مورد نظر خود با یک لمس باشید. 

 

 

از مواردی که توسط این برنامه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشت می‌توان به Airplane Mode, Mobile Datae, Wi-Fie, Flashlighte, Ringtonee, Vibratee, Bluetoothe, Screen auto-rotatee, Hotspote, Locatione, Adaptive Brightnesse و Brightness اشاره کرد. علاوه بر میانبرهایی که به صفحه‌ی لاک‌اسکرین گوشی اضافه می‌شوند می‌توانید برای دسترسی به این میانبرها به طور مستقل به اپلیکیشن Quick Settings نیز مراجعه کنید.

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.