0

بازدید : 2170 بار

ایجاد: چهارشنبه، 14 مهر 1395

ویرایش: چهارشنبه، 14 مهر 1395

جلوگیری از بسته شدن خودکار برنامه ها Memory Locker 3.1.1

جلوگیری از بسته شدن خودکار برنامه ها  Memory Locker 3.1.1
جلوگیری از بسته شدن خودکار برنامه ها Memory Locker 3.1.1
حجم نرم افزار 3.60 مگابایت
دفعات دانلود 183
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 3.0 و بالاتر
جلوگیری از بسته شدن خودکار برنامه ها  Memory Locker 3.1.1
توضیحات :

 

Memory Locker برنامه ای برای جلوگیری از  تنظیم خودکار اندروید است و به کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظر را Lock کنید تا حتی در صورت کمبود فضای رم، اندروید قادر به بستن اجباری آن برنامه نباشد. برای مثال اگر اینستاگرام را توسط این برنامه قفل کنید دیگر مهم نیست که چه مدت از آخرین استفاده‌ی شما از اینستاگرام گذشته باشد و حتی اگر بعد از ۲ روز اینستاگرام را اجرا کنید، همه چیز از همانجایی آغاز خواهد شد که از برنامه خارج شده بودید.

 

 

بدیهی است که با انجام این کار بخش قابل توجهی از حافظه‌ی رم به طور دائم مشغول خواهد ماند و بنابراین ممکن است در عملکرد گوشی شاهد کندی‌های محسوسی باشید. در صورتی که انجام این عمل باعث کندی دستگاه شد می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر Memory Locker را حذف کنید تا همه چیز به حالت عادی بازگردد. بعد از اجرای برنامه اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی در دو تب مختلف به شما نمایش داده خواهند شد که تب اول مربوط به اپلیکیشن‌هایی است که شما در گوشی نصب کرده‌اید و تب دوم نیز مربوط به اپلیکیشن‌های پیش فرض و سیستمی است. در صورتی که آشنایی چندانی با عملکردهای سیستمی ندارید بهتر است که تب دوم را بدون تغییر رها کنید و تنها به تغییر در اپلیکیشن‌های کاربردی بپردازید.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.