0

بازدید : 1498 بار

ایجاد: پنجشنبه، 4 آذر 1395

ویرایش: پنجشنبه، 4 آذر 1395

پخش موسیقی در حالت پوشه ای BinZin Folder Player 3.0.3

پخش موسیقی در حالت پوشه ای BinZin Folder Player 3.0.3
پخش موسیقی در حالت پوشه ای BinZin Folder Player 3.0.3
حجم نرم افزار 5.10 مگابایت
دفعات دانلود 154
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.1 و بالاتر
پخش موسیقی در حالت پوشه ای BinZin Folder Player 3.0.3
توضیحات :

 

BinZin Folder Player اما با ایده‌ی نمایش موزیک‌ها به صورت فایل‌منیجر منتشر شده است و از همان ابتدا، فایل‌های صوتی را به صورت فایل‌منیجری که تنها فایل‌های موزیک را تشخیص می‌دهد نمایش خواهد داد. این موضوع باعث شده است تا مدیریت فایل‌های موسیقی و دسترسی به آهنگ‌های موجود در پوشه‌های مختلف، به سادگی هرچه تمام‌تر به انجام برسد.

 

BinZin Folder Player

 

این برنامه از محیطی بسیار ساده و متریال برخوردار است که دارای پوسته‌های رنگی مختلفی نیز است. بخش کنترلی این اپلیکیشن نیز که در تصویر بالا قابل مشاهده است دارای سادگی و زیبایی منحصربه‌فرد بوده و اطلاعات کاملی از موزیک در حال پخش را به نمایش می‌گذارد. BinZin Folder Player دارای ویجت‌های مخصوص به خود است که به کمک آن‌ها می‌توانید از طریق صفحه‌ی خانگی و بدون مراجعه به داخل اپلیکیشن، پخش و توقف آهنگ‌ها را کنترل کنید. شخصی‌سازی رنگ و محیط برنامه، دارا بودن تایمر برای قطع خودکار پخش، وجود میانبر در لاک‌اسکرین و نوتیفیکیشن‌بار و‌... از دیگر ویژگی‌های این برنامه به حساب می‌آیند.

 

 


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.