0

بازدید : 1527 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 24 اسفند 1395

ویرایش: سه‌شنبه، 24 اسفند 1395

اطاق (سامانه همراه فعالان اقتصادی ایران)

اطاق (سامانه همراه فعالان اقتصادی ایران)
اطاق (سامانه همراه فعالان اقتصادی ایران)
حجم نرم افزار 8.60 مگابایت
دفعات دانلود 120
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.2 و بالاتر
اطاق (سامانه همراه فعالان اقتصادی ایران)
توضیحات :

 

برنامه اندروید سامانه همراه فعالان اقتصادی ایران 

 

otagh

 

در این برنامه امکان جستجوی هوشمند در لیست دارندگان کارت بازرگانی در سراسر کشور و همچنین اطلاعات مربوط به رشته فعالیت، ثبت‌سفارش‌ها و واردات انجام شده و همچنین گواهی مبداهای صادر شده به نام آن ها را در اختیار قرار می دهد.همچنین در این برنامه ،‌ بستری قدرتمند نیز برای تعامل آنلاین فعالان اقتصادی کشور در قالب گروه‌ها و کانال‌های رسمی اتاق های بازرگانی سراسر کشور و همچنین گروه‌ها و کانال‌های ایجاد شده از سوی کاربران فراهم شده است. تقویم رویدادهای سفرهای تجاری (اعزام و پذیرش)، تقویم همایش ها، کنفرانس ها، نمایشگاه ها و اتفاقات خاص هر صنف، اطلاع از مقررات و آئین نامه های حوزه تجارت و کسب و کار، دسترسی به آمارها و گزارش های معاونت اقتصادی اتاق ایران، اطلاع از فرصت های سرمایه گذاری و تجاری و همچنین آخرین خبرهای مرتبط با بخش خصوصی کشور بخش‌های دیگری از امکانات این برنامه می باشد.

 

otagh


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.