0

بازدید : 2952 بار

ایجاد: شنبه، 11 شهريور 1396

ویرایش: شنبه، 11 شهريور 1396

مِستر بلیط

مِستر بلیط
مِستر بلیط
حجم نرم افزار 2.22 مگابایت
دفعات دانلود 430
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 3.2 و بالاتر
مِستر بلیط
توضیحات :

خرید ساده و سریع  بلیط­ هواپیما، قطار و اتوبوس با ارائه اطلاعات کامل و دقیق

 
مستر بلیط
 

کاملترین لیست پروازهای چارتری و سیستمی به مقصد دلخواهتان در سراسر ایران در دسترس شما است و هر پرواز جدیدی از طرف شرکت­های هواپیمایی برقرار شود به سرعت در این برنامه اضافه خواهد شد و شما می­توانید با امکان فیلترینگ متنوع برمبنای قیمت، ساعت، ایرلاین، کلاس پرواز و... نتایج جستجویتان را دسته­ بندی و مقایسه کنید.
 

امکان مقایسه­ ی قیمت بلیط، ساعت حرکت و نوع قطار را به شما می­دهد تا بهترین گزینه را برای سفر خود انتخاب کنید و با سرعت، دقت و آرامش از لیست نمایش داده شده بلیط قطار مورد نظرتان را بخرید.
 

با استفاده از این برنامه می توانید بلیط های اتوبوس را به صورت اینترنتی از شرکت های طرف قرارداد سراسر ایران خریداری نمایید و دیگر نیازی به تماس تلفنی یا خرید بلیط به صورت حضوری نداشته باشید. این اپلیکیشن امکان انتخاب زمان حرکت، شرکت مسافربری، مدل اتوبوس و انتخاب صندلی را به شما خواهد داد.
 

مستر بلیط


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.