0

بازدید : 3588 بار

ایجاد: جمعه، 21 ارديبهشت 1397

ویرایش: دوشنبه، 19 شهريور 1397

آی گپ

آی گپ
آی گپ
حجم نرم افزار 25.25 مگابایت
دفعات دانلود 179
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز برای اندروید 4.03 و بالاتر
آی گپ
توضیحات :
 برنامه پیام رسان در دسترس برای آندروید و سایر پلتفرم ها
 
آی گپ

 
آی گپ با استفاده از اتصال  (4G / 3G / 2G / EDGE/ Wi-Fi ) بر روی گوشی شما به شما اجازه ارسال پیام و دریافت پاسخ بین دوستان و خانواده خود را  میدهد .

 
آی گپ
 

ویژگی های برنامه  آی گپ :

 

سریع : آی گپ یکی از سریع ترین برنامه های پیام رسان است ، ارتباط با مردم از طریق یک شبکه توزیع منحصر به فرد از مراکز داده ها در سراسر جهان صورت میگیرد .


 

همگام سازی : شما می توانید پیام ها را در تمام دستگاه های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید . هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت.


 

نامحدود : شما می توانید فایل های خود را بدون هیچ گونه محدودیت در نوع و اندازه ارسال کنید . کل تاریخچه چت های خود را بر بستر آی گپ نگه داشته و هر زمان و مکان که نیاز به ان داشتید به ان دسترسی خواهید داشت .


 

امن : یکی از اهداف اصلی  در این برنامه حفظ امنیت داده ها و تبادل اطلاعات کاربران است ، از این رو تمام چت ها، گروه ها، کانال ها، و غیره  با استفاده از رمزنگاری ترکیبی AES256 متقارن و اس اس ال  2048 بیتی RSA رمزگذاری می شود.


 

قدرتمند : شما می توانید چت گروهی تا 5000 عضو ایجادکرده و شروع به اشتراک گذاری فیلم های بزرگ، اسناد از هر نوع (فایل، موزیک، زیپ، و غیره)، این ابزار برای کار های گروهی و تیمی کارامد است .


 

ساده : در حالی که آی گپ مجموعه ای از امکانات بی سابقه را در کنار هم گرد اوری کرده است ،  در حال مراقبت برای نگه داشتن رابط آسان . با طراحی مینیمالیستی می باشد.


 

فضای ابری نامحدود : بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل هایتان و یا مطالب خود  را آپلود کنید و در هر کجا به آنهادسترسی داشته باشید .


 

تماس صوتی  : شما میتوانید بر بستر آی گپ با سایر افرادی که آی گپ دارند تماس صوتی امن برقرار کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، تماس صوتی آی گپ P2P بوده و حتی سرور های آی گپ هم در جابجایی صدای شما دخالت ندارند.

 

آی گپ

 

دانلود نسخه پلاس 
 

برای ورود به نسخه وب از اینجا اقدام کنید.

و برای دریافت نسخه دسکتاپ به سایت آی گپ مراجعه کنید .

برای دریافت نسخه آی او اس به اپ استور مراجعه کنید .


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.