0

بازدید : 562 بار

ایجاد: سه‌شنبه، 13 خرداد 1399

ویرایش: سه‌شنبه، 13 خرداد 1399

علوم قرآنی - حریم حکیم

علوم قرآنی - حریم حکیم
علوم قرآنی - حریم حکیم
حجم نرم افزار 15.10 مگابایت
دفعات دانلود 65
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
علوم قرآنی - حریم حکیم
توضیحات :

علوم قرآنی - حریم حکیم

 

علوم قرآنی نام شاخه ای از معارف اسلامی است که درباره مسائل پیرامونی قرآن کریم مانند اثبات وحیانیت قرآن، اعجاز قرآن،قرائات قرآن، عدم تحریف قرآن و .... بحث می کند که به صراحت می توان گفت جز علومی است که از همان عهد رسول الله (ص) شکل گرفت و اهل بیت علیهم السلام و شخص امیرالمومنین امام علی(ع) در پیدایش و رشد و بالندگی آن نقش اصلی و تعیین کننده داشته اند. اهتمام نویسنده در کتاب اپلیکیشن "حریم حکیم با موضوع علوم قرآنی با رویکرد کلام شیعی"،  این بوده است که اولا این نقش کلیدی اهل بیت علیهم السلام در نضج و شکل گیری این علم را تبیین و تشریح کرده و ثانیا با روش عقلی - نقلی ، به اثبات  برخی مسائل علوم قرآنی پرداخته و شبهات کلامی در این علم را به حد توان پاسخ دهد.

 

علوم قرآنی - حریم حکیم

توسعه دهنده: Pixel Group


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.