0

بازدید : 1015 بار

ایجاد: پنجشنبه، 19 تير 1399

ویرایش: پنجشنبه، 19 تير 1399

برنامه دکتر اچ

برنامه دکتر اچ
برنامه دکتر اچ
حجم نرم افزار 9.00 مگابایت
دفعات دانلود 108
دانلود فایل دانلود فایل
نسخه مورد نیاز اندروید 4.0 و بالاتر
برنامه دکتر اچ
توضیحات :

برنامه دکتر اچ

 

دکتر اچ اپلیکیشن تخصصی در زمينه رژيم لاغری، رژيم لاغری سريع علمی و كنترل بيماری ديابت با امکانات عالی تنوع غذايی و مشاوره لحظه ای با طراحی متخصص و فوق تخصص تغذيه كشور دكتر سعيد حسينی.
اپلیکیشن دکتر اچ در زمینه رژیم های غذایی است. رژیم لاغری، رژیم دیابت با هدف کاهش دادن داروها و کنترل بیماری، و رژیم کبد چرب به منظور درمان قطعی آن از ویژگی های بارز این اپلیکیشن است.

دکتر سعید حسینی پزشک و متخصص تغذیه (MD, PhD) و عضو هیئت علمی دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران از چهره های شناخته شده تغذیه کشور و از افراد موفق این حوزه می باشد. از سوابق ایشان می توان عضویت در هیئت بورد تغذیه کشور ، عضویت هیئت مدیره انجمن تغذیه ایران ( اتا ) و مسئولیت واحد تغذیه پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران را نام برد

 

برنامه دکتر اچ

 

برنامه دکتر اچ

 

برنامه دکتر اچ

 

برنامه دکتر اچ

توسعه دهنده: دکتر اچ


ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.
توجه داشته باشید که به سوالاتی که در قسمت نظرات پرسیده میشود، جواب داده نخواهد شد، لطفا پیشنهادات و انتقادات را از طریق ارتباط با ما و سوالات خود را از طریق ارسال سوال و مشاوره ارسال نمایید.